luni, 25 ianuarie 2010

coletul cu ceaiul deniplant se trimite pe adresa de domiciliu

adriana istrate: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
adriana istrate: sunt din arad si am depus banii pt ceai lunea trecuta
adriana istrate: nu am primit inca ceaiul
giurgiu gheorghe: cum va numiti
adriana istrate: i......a......
giurgiu gheorghe: un moment
adriana istrate: si il primesc pe PS of 10 arad
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: am primit banii
adriana istrate: post restant
giurgiu gheorghe: dar nu ati trimis adresa unde sa va trimitem coletul
adriana istrate: am mai avut problema asta
giurgiu gheorghe: v-am precizat ultima data ca nu mai putem sa va trimitem la posta restant
adriana istrate: oficiul postal nr 10
adriana istrate: dar nu demult am primit si inca in timp record
giurgiu gheorghe: vad ca nu ne intelegem
giurgiu gheorghe: nu mai putem trimite la post restant
adriana istrate: lunea am depus banii si vinerea am si primit coletul
adriana istrate: de vreo 2 sapt
adriana istrate: asta inseamna ca ceaiul nu a plecat inca?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: nu a plecat
giurgiu gheorghe: daca nu ne dati o adresa nu va trimitem
adriana istrate: si ce ma fac ca noi plecam la Sovata si nu vrem sa intrerupem
giurgiu gheorghe: dati adresa unde aveti domiciliu
adriana istrate: pot sa vi-o trimit acuma?
giurgiu gheorghe: da pe email
giurgiu gheorghe: Bine
adriana istrate: multumesc din suflet
giurgiu gheorghe: Maine va pleca coletul pe aceasta adresa
adriana istrate: sper ca dupa acest tratament si tratamentul de la Sovata sa fie ok
adriana istrate: cam cat dureaza tratamentul cu ceai?
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism in parte
giurgiu gheorghe: nu este o durata limita
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun ceilalati care folosesc acum ceaiul deniplant
adriana istrate: am mai citit dar fiul meu e tare deprimat cateodata
adriana istrate: deja am incercat o gramada de tratamente si to nimic
giurgiu gheorghe: sunt convins
adriana istrate: multumesc ca ati conversat cu mine
adriana istrate: toate cele bune
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: buna seara
adriana istrate is typing...
adriana istrate: noapte buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic