vineri, 18 aprilie 2008

tratamentul trebuie urmat cel putin 1 luna?

Show Recent Messages (F3)

gina stan appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to gina stan's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

gina stan: tratamentul trebuie urmat cel putin 1 luna?
gina stan: eu ma mai uit pe forum si pe site si mai am nelamuriri ..
giurgiu gheorghe: in general in prima sau a doua luna se poate vedea daca raspunde organismul sau nu
gina stan: nu va suparati
gina stan: dar exista si varianta sa nu raspunda?
giurgiu gheorghe: bineinteles
giurgiu gheorghe: ar fi nemaipomenit sa fie 100%
giurgiu gheorghe: dar nu e de cat 85%
gina stan: este bine si 85
giurgiu gheorghe: pe forum scriu si cei care nu le mers
gina stan: dar sunt si persoane care nu au avut rabdare..
giurgiu gheorghe: sigur
gina stan: si poate trebuia sa urmeze tratam mai mult..
giurgiu gheorghe: care doresc in trei zile sa se vindece
gina stan: eu in momentul de fata folosesc diprosalic..
giurgiu gheorghe: foarte rau
gina stan: atunci cand o sa incep cu acest ceai mai pot sa-l folosesc?
gina stan: stiu..
giurgiu gheorghe: este bine din acest moment sa nu mai folosesti
giurgiu gheorghe: e spre binele tau
gina stan: dar pana acum nu am stiut de acest ceai..
giurgiu gheorghe: acum stii ca daca iti vei mai da cu unguente te vei umple
gina stan: ideea este k eu am in jurul nasului si nu pot iesi asa pe strada..de aceea va intreb dk pot folosii si acest diprosalic solutie pe perioada cat folosesc ceaiul..
gina stan: asta dk este nevoie..bineinteles
giurgiu gheorghe: da se poate dar nu e recomandat
giurgiu gheorghe: am avut un baiat care a avut pe tot corpul inclusiv pe frunte
giurgiu gheorghe: s-a vindecat peste dot dar pe frunte nu
giurgiu gheorghe: mai ttarziu am aflat ca el si dadea cu ungunete sa nu-l vada fetele la scoala
giurgiu gheorghe: pana nu a renuntat definitiv la ele nu a rezolvat problema
gina stan: da, este bine de stiut acest lucru..
gina stan: cu cat este mai raspandit pe toata suprafata corpului cu atat se vindeca mai greu sau acest aspect nu are importanta?
giurgiu gheorghe: nu neaparat

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic