miercuri, 30 aprilie 2008

Am inceput tratamentul cu ceai Deniplant de aprox 3 sapt. Exista o reactie pozitiva si anume crustele sunt mai mici se desprind ca o ...

 Hristos a inviat!
 Am inceput tratamentul cu ceai de aprox 3 sapt. Exista o reactii pozitive
 ale organismului si anume : crustele sunt mai mici se desprind ca o
 matreata iar pe coate si la genunchiul drept incep sa se vada zone de
 piele curata. Cu toate acestea am si unele reactii, sa le spun,
 suparatoare si anume : mi-au aparut leziuni pe fata (obraz, sprancene,
 frunte), la leziunile de pe genunchi si glezna am niste mancarimi crunte
 parca s-ar fi "activat". In privinta ceaiului mi se pare acceptabil la
 gust dar eu niciodata nu am suportat lamaile, am inceput sa am arsuri la
 stomac si sa simt "ca-mi vine inapoi " dupa ce beau ceaiul. De cateva zile
 am baut ceaiul fara lamie si nu mai am probleme cu stomacul . Imi asum
 responsabilitatea pentru asta dar va intreb exista posibilitatea
 tratamentului fara lamie?
 Sunt optimista si am credinta ca nu am aflat intamplator de acest
 tratament. Poate nu o sa va vina sa credeti dar pe la inceputul anului am
 visat ca o batrana imi intindea o cana de ceai si imi spunea sa beau ca o
 sa ma vindec. Eu renuntasem dar cred ca subconstientul ma atentiona ca nu
 am epuizat inca toate caile. Eu am boala asta de peste 20 de ani este
 inutil sa va spun cite am incercat.
 Azi v-am trimis banii pentru urmatorul pachet de ceai.
 Daca nu va deranjeaza, as vrea sa va tin la curent schimbarile care vor
 insoti tratamentul
 Va multumesc,
 Daniela B....... - Galati

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic