vineri, 18 aprilie 2008

ma intereseaza si pe mine acest ceai deniplant

gina stan appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to gina stan's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

gina stan: buna seara..
giurgiu gheorghe: buna seara
gina stan: ma intereseaza si pe mine acest ceai deniplant
giurgiu gheorghe: ati vizitat www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: dar forumul nostru?
gina stan: am citit acum pe net despre el.
gina stan: da..
gina stan: sunt din bucuresti
gina stan: si as vrea sa stiu cum pot intra in posesia lui
gina stan: si cat timp trebuie urmat acest tratament
giurgiu gheorghe: vinerea de la ora 14 la ora 16 ma gasiti la biroul din sos Pantelimon
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni , dar sunt pacienti de 2 ani in tratament
giurgiu gheorghe: de aceea zpuneam de forum
gina stan: da, am inteles...
giurgiu gheorghe: acolo se discuta acest aspect
gina stan: sa zicem k eu am o forma mai usoara..si am 29 ani
giurgiu gheorghe: nu depinde de forma
giurgiu gheorghe: depinde de cum raspunde organismul
gina stan: am inteles..
giurgiu gheorghe: in general in prima luna ,maxim a doua se poate vedea acest lucru
giurgiu gheorghe: de aceea este si GARANTIA DENIPLANT
gina stan: dar dupa acest tratament mai poate recidiva?
gina stan: k din ce stiu eu este o boala a sistemului nervos..
giurgiu gheorghe: au fost pacienti la care nu a mai recidivat , au fost altii care au avut o recadere dupa 10 ani
giurgiu gheorghe: eu stiu ca este o bola interna
gina stan: mie mi s-a spus k am facut-o pe sistem nervos..
giurgiu gheorghe: si mie la fel
gina stan: dar parerile sunt impartite..
giurgiu gheorghe: dar m-am vindecat nu tratand nervii ci organele interne care raspun de piele
gina stan: deci..va gasesc in fiecare vineri intre acele ore?
giurgiu gheorghe: da
gina stan: il pot cumpara direct de acolo?
giurgiu gheorghe: sigur
gina stan: dk vin..
gina stan: ok
gina stan: mai trebuie sa va sun inainte?
giurgiu gheorghe: in principiu nu
gina stan: am inteles..
gina stan: eu va multumesc..
giurgiu gheorghe: cu placere
gina stan: dk nu va retin as vrea sa va mai intreb un lucru..
giurgiu gheorghe: da
gina stan: dumneavoastra a-ti scapat de aceasta
gina stan: boala sa-i zic asa
giurgiu gheorghe: da de 30 de ani aproape
giurgiu gheorghe: din 1983
gina stan: dar depinde de fiecare organism...
gina stan: nu este o regula generala..
giurgiu gheorghe: acest lucru am spus si eu
giurgiu gheorghe: sigur
gina stan: ok..
gina stan: multumesc si o sa vin sa incerc si eu acest ceai..
giurgiu gheorghe: eu nu cunosc nici o boala care sa fie vindecata definitiv
gina stan: si asta este adevarat..
gina stan: dar cel putin stompata pt o vreme..
giurgiu gheorghe: totusi acum exista deni0plant care trateaza in alt mod pielea
gina stan: acest ceai are un gust bun?
gina stan: sau este mai..
giurgiu gheorghe: fiecare e liber sa urmeze ce tratament doreste
giurgiu gheorghe: foarte bun
giurgiu gheorghe: pentru ca se prepara cu miere si lamaie
gina stan: am inteles..
gina stan: multumesc inca o data..
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic