duminică, 13 aprilie 2008

In felul acesta am ajuns sa deschid in Graz un mic institut care pune la dispozitia suferinzilor de psoriasis,eczeme, neurodermita,Ichtyotherapi

 Stimate dl. Giurgiu,

 Cu foarte mare interes am citit informatiile cu privire la rezultatele
 positive ale ceaiul Deniplant in combaterea Psoriasisului si altor boli
 de piele.

 Datorita faptului ca fiul meu este psoriatic am cautat si incercat mai
 multe metode naturiste.

  In felul acesta am ajuns sa deschid in Graz un mic institut care pune la
 dispozitia suferinzilor de psoriasis .eczeme   neurodermita..,Ichtyotherapia.

 As dori sa pun la dipspozitia pacientilor mei acest ceai,avind convingerea
 ca cele doua terapii se pot foarte bine completa.

 M-as bucura daca mi-ati putea trimite mai multe informatii in vederea unei
 conlucrari.


Buna ziua

Am primit mesajul dumneavoastra si va pot spune ca tot ce am scris eu
despre psoriazis gasiti pe internet incepand cu site-ul principal
www.deniplant.ro ,iar celelate locatii le gasiti la :
http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html

Nu am inteles prea bine despre ce terapie vorbiti pentru a fi facuta in
paralel cu Ceaiul Deniplnat. In general cand se foloseste Deniplant nu mai
este nevoie de unguente sau alte medicamente , nu mai este nevoie de regim
alimentar sau alte restrictii.

In masura in care doriti sa procurati produsele noastra va stam la
dispozitie.


Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic