miercuri, 30 aprilie 2008

Eu am psoriazis moderat - numai in cateva locuri - si inca nu am incercat toate tratamentele de aici - sistemice, biologice

 Buna ziua,
 
 Ma bucur ca mi-ati reapuns la mesaj. Eu am psoriazis moderat - numai in
 cateva locuri - si inca nu am incercat toate tratamentele de aici -
 sistemice, biologice. Plus inca nu am incercat ceaiuri deloc. Cat despre
 ingrediente, daca doriti ca ceaiul sa fie vandut pe scara larga, cel putin
 in Statele Unite, FDA cere ca pe orice produs - inventie sau nu - sa fie
 redate ingredientele principale - unii chiar pot fi alergici la plante -
 i.e. cafeina din ceai. Cand v-am intrebat de ele intentia mea a fost pur
 informativa inainte de a-l achizitiona.
 Oricum, cu prima ocazie cand o sa ajung in tara, va pot contacta telefonic
 si daca puteti - stabilim o intalnire.
 
 Toate cele bune si felicitari pentru produs.
 
 Paul S.


Buna ziua

Daca sunteti cu un psoriazis la inceput aveti timp sa treceti prin tiot ce e posibil, insa trebuie sa tineti cont de un singur lucru. Majoritatea tratamentelor alopate fac bine sau chiar foarte bine pe moment, insa pe termen lung e un dezastru.Cum va spuneam si anterior pe forum puteti discuta cu cei ca dumneavoastra care au trecut prin asa ceva.

Nu intentionez sa vand pe scara larga in USA , In tentionez ca americanii sa vina in romania sa se trateze daca doresc.
Stiu ce vrea FDA insa Deniplant nu eeste un medicament si un ceai de plante medicinale, supliment nutritiv
Cat despre redarea ingredientelor aveti impresia ca ce scrie pe cutie gasiti si in interior? Daca ar fi asa nu ar mai exista spionajul comercial si economic.Am fi o societate de producatori.
Eu am o vorba care spune totul: Hartia suporta orice.
Cat despre alergia la plante este adevarat, insa Deniplant poate rezolva cu brio si astfel de probleme, pentru ca actioneaza exact unde trebuie.

Daca doriti cand veniti in tara, puteti sa ma sunati pentru stabilirea unei intalniri.

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic