joi, 3 aprilie 2008

Doresc sa continui deoarece simt ca e spre bine

Show Recent Messages (F3)

P.G.: buna ziua . Va rog so-mi spuneti daca a-ti verificat la banca primirea banilor. Sunt G.O... din BUZAU.
P.G.: Sunt G.. O..... din BUZAU si va rog sa-mi spuneti daca ati verificat primirea banilor la banca.
P.G.: Buna seara .Sunt G....... O...... din BUZAU si as dori sa aflu de la d-voastra daca ati prmit banii de la mine .
giurgiu gheorghe: un moment sa verific
giurgiu gheorghe: da ieri am primit banii si astazi a plecat coletul de la noi
P.G.: Multumeswc foarte mult .Doresc sa continui deoarece simt ca e spre bine Nu astept minuni asa repede dar se pare ca organismul meu incepe sa raspunda favorabil.Pe cap cojile s-au subtiat deasemeni si pe corp si nu ma mai maninca pielea deci nu ma mai scarpin .Sincer va spun ca eu nu rezistam pin acu fara sa folosesc unguiente deoarece ma minca pielea si ma scarpinam pina singera Asta este tot ce va pot comunica momentan O seara buna va doresc.
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns deja
giurgiu gheorghe: depinde de dumnevoastra daca veti avea rabdarea sa duceti tratamentul pana la capat
giurgiu gheorghe: primul pas ca ati scapat de unguente e facut deja
P.G.: Eu sunt foarte perseverenta de felul meu si nu ma las pina nu voi vedea finalul .M-am chinuit destul 36 ani si indiferent ce va fi voi lupta pina la capat
giurgiu gheorghe: Puteti intra pe forum in legatura cu cei care folosesc deja ceaiul Deniplant
P.G.: multumes pentru sfat si sigur voi face acest lucru .Citesc zilnic tot ce apare pe forum.
giurgiu gheorghe: e bine sa discutati ca asa mai invatati cate ceva din experienta altora
P.G.: Multumesc si va doresc inca odata o seara cit mai placuta .Gabi Oprea - Buzau
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
giurgiu gheorghe: buna seara
P.G. has signed out. (4/3/2008 7:06 PM)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic