duminică, 20 aprilie 2008

au inceput sa treaca acelea pe care le-am avut prima data

Show Recent Messages (F3)

andreea_sv_14: buna ziua
andreea_sv_14: sunt r.... a.....din suceava
andreea_sv_14: am cumparat de la dumneavoastra ceai deniplant prin fratele meu 3 pachete pt boala psouriazis
andreea_sv_14: fratele meu a spus sa iau legatura cu dumneavoastra pe internet despre aceasta boala
BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: daca sunt nelamuriri
andreea_sv_14: da
giurgiu gheorghe: anume
andreea_sv_14: cand am baut ceaiul mi-au iesit pe picioare si pe maini
giurgiu gheorghe: inainte ai folosit unguente c u cortizon?
andreea_sv_14: da foarte multe
giurgiu gheorghe: pai de acolo
giurgiu gheorghe: asa se intampla la renuntarea brusc de cortizon
giurgiu gheorghe: nu de la ceai
giurgiu gheorghe: se numeste Rebaund in termeni medicali
giurgiu gheorghe: poti citi pe forum
giurgiu gheorghe: au avut si altii
giurgiu gheorghe: astfel de reactii
andreea_sv_14: am citit pe forum
andreea_sv_14: au inceput sa treaca acelea pe care le-am avut prima data
giurgiu gheorghe: dca au trecut dinele inseamna ca organismulraspunde la tratament
andreea_sv_14: si trebuie sa mai continui sau nu sa folosesc ceaiul deniplant??
giurgiu gheorghe: depinde de tine
andreea_sv_14: ce indicati imi mai puteti da?
giurgiu gheorghe: in ce sens
giurgiu gheorghe: tu hotarasti daca mergi mai departe sau te intorci de unde ai plecat
andreea_sv_14: merg mai departe
giurgiu gheorghe: important este sa scapi definitiv de unguente
andreea_sv_14: nu mai folosesc unguente
giurgiu gheorghe: eu zic ca e bine asa
andreea_sv_14: ci numai creme recomandate
andreea_sv_14: si pielea ma cam ustura
giurgiu gheorghe: e posibil pentru ca nu rezista inca fara ele
giurgiu gheorghe: de aceea poti folosi un ulei natural sau o crema cosmetica
andreea_sv_14: ce fel de ulei natural?
giurgiu gheorghe: de masline de catina sau de canepa
andreea_sv_14: multumesc frumos pt convorbire si o sa mai vin sa iau ceai
andreea_sv_14: prin fratele meu
giurgiu gheorghe: cu placere
andreea_sv_14: inca ceva
giurgiu gheorghe: da
andreea_sv_14: pot sa fac bai cu ceai de urzica sau alte plante medicinale?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: se poate
giurgiu gheorghe: se poate folosi si pliculetu ca prisnita sub pansament pe leziuni
andreea_sv_14: atat
andreea_sv_14: multumesc
andreea_sv_14 has signed out. (4/20/2008 5:12 PM)

giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic