vineri, 18 aprilie 2008

ma gandeam sa mai incep o cura de cateva luni

lux2001ro is currently not in your Messenger List.
Add to your Messenger List (Ctrl+Shift+A) Report as Spam (Alt+Shift+R)

lux2001ro: buna ziua domnule doctor
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: in primul rand nu sunt doctor
lux2001ro: buna ziua, imi cer scuze
lux2001ro: am urmat tratamentul dumneavoastra acum 2 ani
lux2001ro: si ma gandeam sa mai incep o cura de cateva luni
giurgiu gheorghe: pentru a obtine ceaiul Deniplant cititi la www.deniplant.ro
lux2001ro: da, am citit...dar nu am gasit metoda de plata ONLINE
giurgiu gheorghe: atunci stiti cum se obtine
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii prin mandat postal sau online
giurgiu gheorghe: sau prin banca
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
lux2001ro: online...asa as dori sa va platesc
giurgiu gheorghe: nici o problema prin posta prin mandat online
lux2001ro: aaa
lux2001ro: credeam ca se poate efectua cumva plata prin internet...
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/contact-deniplant.htm
lux2001ro: prin intermediul cardului
giurgiu gheorghe: su prin banca in contul de mai sus
giurgiu gheorghe: nu direct cu cardul nu avem
lux2001ro: bun, va multumesc
lux2001ro: asta era nelamurirea
lux2001ro: atunci prin manda postal
lux2001ro: imi cer scuze de deranj
giurgiu gheorghe: sigur
lux2001ro: va doresc o zi cat mai buna
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic