miercuri, 16 aprilie 2008

am venit special in romania acum o saptamana k unde lucrez eu nici un medic nu mi-a spus ce am

Show Recent Messages (F3)

siddrik: pute-ti vb ?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: buna ziua
siddrik: multumesc
siddrik: este vorba de un tip de psoriazis pustulos palmar /plantar
giurgiu gheorghe: da
siddrik: pe care l-am recunoscut acum in tar
siddrik: tara
siddrik: am venit special in romania acum o saptamana k unde lucred eu nici un medic nu mi-a spus ce am
siddrik: si a trebuit sa vin in ro
siddrik: acum as face orice sa pot sa scap de el
giurgiu gheorghe: exista ceaiul Deniplant
siddrik: despre asta citeam
siddrik: dar vroiam sa vb si cu d-tra,ceea ce s-a si realizat
siddrik: cum actioneaza acest ceai?
giurgiu gheorghe: da
siddrik: pot sa va intreb
giurgiu gheorghe: asupra organelor interne care declanseaza si intretin acesta boala
siddrik: mai este vre-o boala care se aseamana cu acest tip de psoriazis..k am auzit k este vorba de ereditar
siddrik: dar eu nu am asa ceva in familie si nici bunicii mei nu au avut asa ceva
giurgiu gheorghe: banuiesc , ca or mai fi
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic, deci nu pot sa fac astfel de afirmatii
siddrik: cum as putea intra in posesia ceaiului
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
siddrik: bucuresti
giurgiu gheorghe: puteti veni vinerea de la ora 14 la ora 16 la biroul din sois pantelimon
siddrik: va gasesc acolo?
giurgiu gheorghe: da
siddrik: va multumesc si vineri sunt la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: cu placere
siddrik: va multumeso seara cat mai placuta
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic