miercuri, 2 aprilie 2008

Insa pe mandatul clasic nu este spatiu pt ca expeditorul sa-si poata scrie intreaga adresa, decat numele si orasul.

Am vrut sa trimit bani prin mandat postal pt ca am inteles ca atunci
 cand primiti banii expediati ceaiul la adresa de pe mandat.
  Insa pe mandatul clasic nu este spatiu pt ca expeditorul sa-si poata
 scrie intreaga adresa, decat numele si orasul.
  Asa incat va intreb:
  Este in regula daca trimit banii, iar dumneavoastra ii veti primi cu
 numele meu, iar dupa o zi-doua va voi da un mail in care sa va specific
 adresa mea, astfel incat sa faceti legatura intre numele meu si adresa.
  Sper ca am fost suficient de explicita
 
  Multumesc,
 
  M,,,,,,,,, O,,,,,,

Buna ziua,

primesc zilnic zeci de mandate si postale si electronice si au adresa trecuta pe ele

Nu este nici o problema
imi trimiteti adresa pe mail

Cu stima
giurgiu
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic