vineri, 4 aprilie 2008

Am ridicat pachetul cu ceaiul Deniplant, astazi chiar am inceput sa beau din el

 Buna ziua domnul Giugiu. Am ridicat pachetul cu ceaiul Deniplant, astazi
 chiar am inceput sa beau din el.Mai am cateva intrebari: 1. il fierb la
 foc moale sau ceva mai tare (sa ma incadrez in cele 15-20 minute fierbere
 dupa ce da in clocot) dar in acelasi timp sa si scada de la 1 l la 750 ml,
 2.lamaia o scot imediat ce am oprit focul sau tot dimineata dupa ce s-a
 racit, 3. are ceva daca nu pot sa mananc lamaia? Voi face tot posibilul sa
 o mananc. Oricum eu va multumesc pentru intelegerea ce mi-ati acordat-o
 deasemenea si sprijinul acordat. O sa va mai contactez . Multumesc Mirela
 C. - Craiova
 
Buna ziua
foc potrivit.nu are importanta timpul important sa scada de al 1l la 750ml
lamaia se scoate dimineata
despre mancat vezi pe forum ce se discuta

cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic