marți, 1 aprilie 2008

pe data de 24 am primit banii si pe 25 am expediat coletul

tiby: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
tiby: ati vorbit ieri cu tatal meu la telefon, in legatura cu ceaiurile.. a trimis banii acuma 2 miercuri.. si inca n'au ajuns
giurgiu gheorghe: cum se numeste cel care a trimis banii
tiby: b...... c....
giurgiu gheorghe: un moment sa verific
tiby: ok
giurgiu gheorghe: pe data de 24 am primit banii si pe 25 am expediat coletul
giurgiu gheorghe: mai mult de atat nu putem face
giurgiu gheorghe: mergeti la posta si verificati
tiby: am fost ieri
giurgiu gheorghe: daca doriti in cursul zilei va voi trimite si o copie de pe chitanta de expediere
tiby: ok
giurgiu gheorghe: diseara cand ajung la birou
tiby: bine
giurgiu gheorghe: acum sunt in alta locatie
tiby: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic