marți, 1 aprilie 2008

la mine ceaiul n-a avut efect....

Show Recent Messages (F3)

gorcea carmen: buna seara........la mine ceaiul n-a avut efect....
gorcea carmen: o sa trec prin luna mai prin bucuresti o sa vin la dumneavoastra
gorcea carmen: dupa bani
giurgiu gheorghe: da puteti veni sa primiti banii inapoi insa va rog sa respectati indicatiile
giurgiu gheorghe: si anulme termenul de 45 zile
gorcea carmen: 45 de zile de cand?
gorcea carmen: de la data la care am cumparat ceaiul
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
gorcea carmen: sau data la care am terminat de baut ceaiul(adik o luna)
giurgiu gheorghe: cititi aici care sunt conditiile
giurgiu gheorghe: si va rog sa le respectati si veti primi banii inapoi
gorcea carmen: trebuie sa vin in 15 zile de cand am temrinat tratamentul ..am inteles.;..scrie data
gorcea carmen: pe bonul
gorcea carmen: care mi l-ati dat
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: ati luat pe 14.03 ceaiul, deci de doua saptamani
gorcea carmen: da
giurgiu gheorghe: bine nu e nici o problema
giurgiu gheorghe: mai aveti vre-o intrebare?
gorcea carmen: nu
gorcea carmen: o seara buna
giurgiu gheorghe: bine atunci va doresc o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic