miercuri, 30 aprilie 2008

In familia mea, este clar ca acesta este transmis ereditar pe linie paterna, deoarece au psoriazis socrul, sora socrului meu, sotul si cumnatul me

 Stimate domnule Giurgiu,
  ma numesc Matei Nicoleta, sunt din Navodari, jud. Constanta. Am citit pe
 internet despre ceaiul Deniplant si mi-am pus mari sperante in efectele
 sale in ceea ce priveste tratamentul psoriazisului.
 In familia mea, este clar ca acesta este transmis ereditar pe linie
 paterna, deoarece au psoriazis socrul, sora socrului meu, sotul si
 cumnatul meu. Ce ma ingrijoreaza cel mai tare, este faptul ca in cursul
 lunii trecute i-a aparut si baiatului meu. Am citit despre dumneavoastra
 cu mai mult timp in urma si i-am propus sotului sa incerce tratamentul cu
 Deniplant, dar pentru ca de-a lungul timpului a incercat diverse
 tratamente si intotdeauna boala a reaparut, s-a obisnit cu ciclul acesta:
 vara dispare si reapare pe timpul iernii si s-a resemnat. In cazul
 baiatului insa este altceva, este la varsta la care accepta cu greu
 orice "zgaiba" cat de mica pe fata (are 14 ani), cu atat mai putin o boala
 cum este psoriazisul si este dispus sa faca orice ca sa se vindece. Din
 cauza programului incarcat si a distantei, nu am putut veni deocamdata la
 sediul d-voastra, dar am trimis prin mandat postal ieri, 29.04.08, suma de
 150 ron reprezentand contravaloarea unei
  cutii de ceai pentru o luna (acesta am inteles ca este pretul).
 Am marea rugaminte, cu scuzele de rigoare ca va rapesc din timpul
 dumneavoastra, sa imi spuneti daca este suficienta suma si daca mai sunt
 necesare alte demersuri pentru ca baiatul sa inceapa tratamentul cat mai
 repede.
 Va multumesc.


Buna ziua
Nu mai este nevoie de nici o alta plata.
In momentul primirii banilor expediem plantele cu modalitate de preparare si administrare.

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic