luni, 21 aprilie 2008

33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat

Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): Buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): numele meu este M....., am 33 de ani, psoriazis de la 14 ani (generalizat de la 19 ani)
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): sunt din Brasov
giurgiu gheorghe: da
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am cam incercat tot ce "misca" pe piata, numai Deniplant nu... inca
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
giurgiu gheorghe: sunt convins
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): aaa, si metotrexat, ca am prostul obicei sa citesc ce iau inainte sa iau si m-am speriat
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am zis ca nu vreau sa mor ca sa scap de psoriazis
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: nu este nevoie
giurgiu gheorghe: au fost atatia care au murit cu el
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): vroiam sa ma inscriu pe forum dar vad ca e anevoios (dureaza activarea)
giurgiu gheorghe: se poate , mai da si rateuri
giurgiu gheorghe: daca insisti vei reusi
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): da... eu il am mostenire de la mama, care l-a dezvoltat la 21 de ani si l-a avut tot generalizat, a murit la 44 de ani cu el
giurgiu gheorghe: imi pare rau , nu am stiut
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): bunica are o forma usoara pe ceafa
giurgiu gheorghe: imi cer scuze
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nicio problema
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): vroiam sa va pun cateva intrebari, daca timpul va permite si aveti rabdarea si amabilitatea necesara
giurgiu gheorghe: daca nu foloseste ungunete e bine
giurgiu gheorghe: te ascult
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): eu nu mai folosesc unguente pentru ca am cam 75% din suprafata corpului afectata si 1) nu am atatia bani sa ung atata piele in ritmul cerut, 2) sunt ineficiente, 3) sunt groaznice - nu pot merge la munca cu camasa lipita pe mine de uleiuri si alte similare
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): si dupa atatia ani, deja imi vine sa urlu si sa fug pe campii daca vad vreo alifie
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
giurgiu gheorghe: da asa este
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): intrebare:
giurgiu gheorghe: da
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): care ar fi e estimare a ratei de succes pentru un asemenea caz sever (si ereditar)?
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): din experienta curenta
giurgiu gheorghe: nu este in functie de cum arata
giurgiu gheorghe: asta se apreciaza la unguente
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): stiu ca 90% sunt forme usoare si non-ereditare
giurgiu gheorghe: aici este in functie de cum raspunde organismul
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ma refer desigur la Deniplant
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): asta am inteles
giurgiu gheorghe: pentru ca Deniplant se adreseaza cauzelor interne
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): si asta stiu
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ce e de citit pe subiect, am citit, tocmai ca sa nu va cer sa repetati
giurgiu gheorghe: in general 85-90 %din cazurti au fost pozitive
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): inclusiv la cazurile severe & ereditare, acelasi procent?
giurgiu gheorghe: da
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): OAU
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): scris mare
giurgiu gheorghe: au fost cu suprafata 90 % si tot au raspuns
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): raspuns = vindecare totata sau remisie masiva?
giurgiu gheorghe: Exiusta o sansa care trebuie incercata
giurgiu gheorghe: la mine nu a aparut de peste 25 de ani
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): si am s-o incerc, chiar daca de vreo cativa ani renuntasem
giurgiu gheorghe: au fost pacienti carew au avut recaderi dupa 10 ani
giurgiu gheorghe: au mai baut ceaiul 3 launi si nu mai au nimic
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): dar pana atunci, remisie totala?
giurgiu gheorghe: remisie totala inseamna sa nu mai ai nici un punct
giurgiu gheorghe: si acest lucru se intampla
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pentru 19 ani chinuiti din viata, si intre cei mai frumosi, pare mai frumos decat un miracol...
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): stiu ce inseamna remisia totala
giurgiu gheorghe: daca spun eu poate nu crezi
giurgiu gheorghe: intra in legatura cu ceai care au folosit sau folosesc acum (pe forum)si te vei convinge
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am spus: am citit si cartea (tiparita), mi-am luat-o, am citit tot de pe site
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pai o sa scriu pe forum daca o sa pot
giurgiu gheorghe: si nu ai crezut
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pot achizitiona acum doar plicurile, tratament care costa 150 de lei lunar?
giurgiu gheorghe: Eu ma adresez celor care vor sa creda si sa se vindece
giurgiu gheorghe: numai acesta exista acum
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pai cred ca acum vorbiti cu cine trebuie
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): sper
giurgiu gheorghe: Este cineva pe forum care are si el si fiul sau
giurgiu gheorghe: la inceput a spus ca nu le merge
giurgiu gheorghe: fiul a renuntat
giurgiu gheorghe: el a afut rabdare si pana la urma s-a convins ca este adevarat
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): as vrea sa incep prin achizitionarea a doua pachete (cate unul pentru primele doua luni)
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ar trebui ca dupa doua luni, sa observ schimbari, corect?
giurgiu gheorghe: Eu te sfatuiesc sa iei numai pentru o luna prima data
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ok
giurgiu gheorghe: astfel poti beneficia de GARANTIA DENIPLANT
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): stiu
giurgiu gheorghe: Daca nu merge poti veni si primi banii inapoi
giurgiu gheorghe: daca iei pe 2 luni nu mai poti beneficia
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nu plec cu premisa asta...
giurgiu gheorghe: sigur
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): intrebare:
giurgiu gheorghe: Eu spun din punctul meu de vedere
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): de ce NU trebuie tinut regim?
giurgiu gheorghe: de cat sa fiu injurat , mai bine sa spuna ca sunt corect
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): cele mai bune rezultate le-am avut alimentand motorul "corect"
giurgiu gheorghe: Regimul e o mica pacaleala
giurgiu gheorghe: daca as fi urmarit acest lucru fii sigur ca ar fi existat
giurgiu gheorghe: situ lucrul acesta dar corest te pot i alimenta si de aici inainte
giurgiu gheorghe: daca numai pe timpul tratamentului nu-i bine
giurgiu gheorghe: se ga grebi oarecum un anumit proces insa dupa acea se da peste cap motorul si ai probleme
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ok
giurgiu gheorghe: au incercat altii
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): sunt convins...
giurgiu gheorghe: la mine totul se invata din experienta
giurgiu gheorghe: a mea si acelorlalati
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): de-asta si intreb, pentru ca aveti raspunsuri la intrebarile mele
giurgiu gheorghe: asa a aparut si prisnita cu pliculetul de ceai
giurgiu gheorghe: si multe altele
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ...dar nu vreau sa abuzez de timpul dvs. si de rabdarea dvs., care sunt cum e si firesc - limitate
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
giurgiu gheorghe: mi-am asumat acest risc
giurgiu gheorghe: exista un doctor roman in germania care percepe taxa pe timul cat vrobeste la tel cu pacientii!
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): se spune ca cel care face o bilbioteca, sadeste un copac sau salveaza o viata ajunge in rai
giurgiu gheorghe: eu am facut de toate si copaci si copii si carti
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nununu, salveaza o viata
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nu creaza una
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): salveaza!
giurgiu gheorghe: eu nu sunt doctor sa salvez vieti
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): de facut, toti facem
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nu trebuie sa fie nimeni doctor sa salveze vieti
giurgiu gheorghe: eu sunt agricultor
giurgiu gheorghe: cultiv si vand plante
giurgiu gheorghe: e atat de simplu.
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): puteti fi si zidar si sa salvati pe careva de la inec
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am inteles
giurgiu gheorghe: e cu totul altceva
giurgiu gheorghe: dar sunt legi care nu tin cont de asta
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): o viata poate fi salvata in multe feluri, si dvs. se pare ca faceti asta fara sa stiti
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): sau fara sa va ganditi CATE vieti schimbati si cat de tare
giurgiu gheorghe: e cu totul altceva
giurgiu gheorghe: a schimba
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): sper ca azi sa fie prima din cele ALTFEL care vor veni, daca organismul mau va avea decenta sa-mi mai dea o sansa si sa raspunda la tratament
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): e o salvare...
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): cu atat mai mult care vine dupa ce te-ai inecat
giurgiu gheorghe: in primul raqnd conteaza ca exist si iti spun ca ai o sansa
giurgiu gheorghe: mie nu mi-a spus nimeni acest lucru
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am zis mai sus: sper ca vorbiti cu cine trebuie
giurgiu gheorghe: si totusi nu am renuntat la a spera
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): o ultima intrebare deocamdata:
giurgiu gheorghe: de aceea am infiintat o data si fundatia medicala speranta
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): (sa nu va retin, mie imi face placere si timp am... dar ma gandesc la dvs)
giurgiu gheorghe: da mia asteapta inca cativa la rand
giurgiu gheorghe: sa discute
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ceaiul are alt efect daca e baut "crud"?
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): (fara miere / lamaie)
giurgiu gheorghe: adica
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): simplu, fiert
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): fara nimic
giurgiu gheorghe: acest lucru s-a discutat mult pe forum
giurgiu gheorghe: la unii a mers la altii nu
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): mi-a scapat?
giurgiu gheorghe: ultrima varianta cea indicata e cea mai buna
giurgiu gheorghe: acum fiecare face cum crede
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): cu miere si lamaie (asta stiam)
giurgiu gheorghe: da au fost altii care au pus plantele in mancare
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): fac cum spuneti, nu vreau sa fac experimente al caror raspuns exista deja
giurgiu gheorghe: si a mers
giurgiu gheorghe: si asa
giurgiu gheorghe: dar procentul nu mi este 85%
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): le pasc si crude daca trebuie
giurgiu gheorghe: nu merge
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): la cate am incercat, hehe...
giurgiu gheorghe: sau sunt sanse mai mici
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): cele mai bune rezultate le-am obtinut la Cozac (pe vremea cand traia)
giurgiu gheorghe: si mierea si lamai s-au introdus mai tarziu
giurgiu gheorghe: si acest lucru a fost benefic
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): regim draconic, si infasurat in bumbac in 7 straturi, am stat 4 zile ca o mumie)
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): uns
giurgiu gheorghe: cu clemizolhexaclorofenat
giurgiu gheorghe: stiu
giurgiu gheorghe: povestea
giurgiu gheorghe: eu nuam putut ajunge la el
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): a fost un test de anduranta extrem, dar am avut remisiune de 90%
giurgiu gheorghe: cand eram bolanv
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ceea ce pentru mine parea imposibil
giurgiu gheorghe: dati cu dermovat si poate obtii la fel in cateva zile
giurgiu gheorghe: si apoi vine prapadul
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): doar ca la suprafata care o am eu o galeata de unguent de 3 milioane (acum 6 ani cred) mi-a ajuns 4 zile (3 si jumatate)
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am incercat dermovat
giurgiu gheorghe: pai de aceea ai ajuns aici
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): in afara de metotrexat, am incercat tot
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): dermovate-ul e puternic, il foloseam doar pe suprafete mici
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): tubul era pe vremea aia 450 de mii si era miic
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): mi-ar fi trebuit vreo 30 sa ma dau, adica 60 daca m-as fi dat de 2 ori pe zi
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nicio sansa
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): asorianul a fost o chestie buna
giurgiu gheorghe: un moment
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): si sa nu radeti...
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am mai descoperit ceva neasteptat care a fost medicament minune
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): aveam pe toata pielea capului niste solzi cat unghia
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): fixate intre firele de par
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): teroare extrema
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): un singur lucru m-a scapat de solzii aia
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): sa nu radeti
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): Head & Shoulders menthol anti-matreata
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nu imi explic
giurgiu gheorghe: da stiu e posibil
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am incercat de la sapun de casa (traiasca medicul dermatolog care mi l-a recomandat, umblam cu niste arsuri pe cap de s-au speriat alti medici)
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pana la alte sampoane si sapunuri de toate natiile si felurile
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nu imi explic de ce tocmai asta a mers
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): dar a mers atat de bine, incat pe cap nu mai am nimic!!!
giurgiu gheorghe: pai si o crema simpla poate face minuni in anumit moment
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): bineinteles ca m-am spalat cu sampon pe corp... fara efect
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ei, cu samponul a mers in timp, in ani de zile, ca daca am dat de bine nu l-am mai schimbat
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): acum se descuameaza ca o matreata f putina si fina, nimic sesizabil
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): vorba vine, ca am pe fata...
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): gat...
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): peste tot
giurgiu gheorghe: si eu am icercat sa scot un sampon deniplant
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): si?
giurgiu gheorghe: dar cei care l-au incercat aveau pretentii prea mari
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
giurgiu gheorghe: doreau sa se vindece cu el
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): o fi de la Deniplant?
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pai daca trateaza doar pielea, degeaba
giurgiu gheorghe: multi nu interleg de la inceput
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): sunt ardelean cu facultate si IQ 129
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ma tin ca pricep repede
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
giurgiu gheorghe: eu inca nu mi-am masurat IQ
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am studiat continutul samponului cu altele similare, retetele sunt 98% identice (asa cum ma si asteptam)
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ciudat este ca nici alte sampoane Head & Shoulders nu sunt bune, nici alte brand-uri
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): strict asta verde menthol anti-matreata
giurgiu gheorghe: fiecare urmareste altceva
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pai mai sunt similare pe piata, de la alti producatori...
giurgiu gheorghe: stiu
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): multumesc pentru raspunsurile la intrebarile "de prim val"
giurgiu gheorghe: cu placere
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): daca o sa mai am nelamuriri, o sa va intreb, cu permisiunea dvs. desigur
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): si... la treaba
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): maine, sa fac cda de 1 luna
giurgiu gheorghe: sigur
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): expedierea se face cu posta romana?
giurgiu gheorghe: da colet obisnuit
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): incurc daca trimit un curier sa ridice coletul de la adresa indicata de dvs, cu plata la mine?
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): dupa ce va trimit dovada platii desigur
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
giurgiu gheorghe: ae poate sas vina la biroul din sops pantelimon in bucuresti vinerea
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): e singura varianta posibila?
giurgiu gheorghe: da eu sunt la birou numai vinerea
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ma indoesc ca pot sa conving curierul sa mearga la o anumita ora... pot doar sa rog sa mearga sa ia colet, dar doar cand poate (are drum in zona)
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pai ramanem la batrana posta romana atunci
giurgiu gheorghe: nu merge asa
giurgiu gheorghe: da
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am asteptat 19 ani... cateva zile nu mai schimba nimic
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):
giurgiu gheorghe: ok
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): va multumesc pentru timpul acordat, maine o sa va trimit dovada platii
giurgiu gheorghe: ok
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): va doresc o seara frumoasa!
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Mio din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): cum o sa am acces pe forum, o sa scriu si acolo
giurgiu gheorghe: se poate si pe blog
giurgiu gheorghe: oricum discutia va fi postata si acolo

Un comentariu:

geanina spunea...

am o nepotica ce se chinuie cu aceeasi boala psoriasis si nu mai stim ce sa facem fiindca ii ies din ce in ce mai multe pete pe corp.unguientele ce le foloseste nu-i mai fac fata.dati-ne va rog un sfat. va multumesc

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic