joi, 17 aprilie 2008

am inceput tratamentul cu ceaiul deniplant...si merge bine pana in prezent

mona Monik appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to mona Monik's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

mona Monik: buba
mona Monik: bunazia
giurgiu gheorghe: buna ziua
mona Monik: am inceput tratamentul cu ceaiul deniplant...si merge bine pana in prezent..mica problema este ac am trim bani pe data de 7aprilie si inca nu mi.a sosit pachetul..
giurgiu gheorghe: un moment sa verific
giurgiu gheorghe: cine a trimis banii ce nume?
mona Monik: c.......... r..
giurgiu gheorghe: un moment
giurgiu gheorghe: pe 13 am primit banii si pe 14 a plecat coletul
mona Monik: multumesc..
giurgiu gheorghe: cu placere

mona Monik: si daca intrerup cateva zile ,mai are acelasi efect?
giurgiu gheorghe: sigur, nu e nici oproblema
mona Monik: se intampla ceva daca n loc de un pliculet pun doua,si daca in cazul in care nu este nici o problema treb sa pun 2 lamai?
giurgiu gheorghe: nu , puteti pune numai o lamaie
mona Monik: multumesc pt informatie...
giurgiu gheorghe: ok
mona Monik: va doresc o zi frumoasa...
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic