vineri, 18 aprilie 2008

sandimmun neoral

Show Recent Messages (F3)

Floarea Dragomir: buna dimineata domnu giurgiu
giurgiu gheorghe: buna dimineata
Floarea Dragomir: vreau si eu sa va rog ceva o ,informatie
Floarea Dragomir: cu privire la pastilele de sandimmun
giurgiu gheorghe: daca am, va dau
giurgiu gheorghe: imi pare rau nu am auzit de ele
giurgiu gheorghe: ce fac
giurgiu gheorghe: sau pentru ce sunt
Floarea Dragomir: pai sint ptr psoriazis versicolor
Floarea Dragomir: sandimmun neoral
giurgiu gheorghe: uite ca mi-a scapat
giurgiu gheorghe: ma voi documenta
Floarea Dragomir: pai am intrat pe net
giurgiu gheorghe: eu nu ma ocup cu pastilele
giurgiu gheorghe: medicii fac acest lucru
giurgiu gheorghe: eu ma ocup cu plantele
giurgiu gheorghe: mai nou a aparut IMUNI
giurgiu gheorghe: PLANT
Floarea Dragomir: cu numele pastilelor si mia dat deniplant si pastilele ce vi leam descris
giurgiu gheorghe: IMUNIPLANT la www.imuniplant.ro
Floarea Dragomir: da va inteleg
giurgiu gheorghe: stati sa incerc si eu
Floarea Dragomir: incercati
giurgiu gheorghe: a, da,
Floarea Dragomir: si mai scrie psoriazis-deniplant,
giurgiu gheorghe: nu stiam acest lucru pentru ca nu m-am ocupat eu personmal de acele lucruri
Floarea Dragomir: da va inteleg \
giurgiu gheorghe: da este pe forumul psoriazis-deniplant.myforum.ro
giurgiu gheorghe: eu sunt moderator acolo
giurgiu gheorghe: fiica mea care se pregateste de medicina este administrator
giurgiu gheorghe: si a pus si alte medicamente si efectele lor secundare
Floarea Dragomir: eu ,si baiatu meu avem de multi ani si nu mai stim ce sa luam sintem plini si pe cap si pe picioare
giurgiu gheorghe: pentru a nu mai spune lumea ca vorbimm numai de deniplant sau imuniplant
giurgiu gheorghe: pai nu a raspuns la deniplant?
Floarea Dragomir: asa deci nea facut cineva rost de ele si nu stiu ce sa fac sai dau copilului sau nu
Floarea Dragomir: nu a deniplant
giurgiu gheorghe: cititi acolo efectele secundare si apoi mai ganditi
Floarea Dragomir: nu stiu ce sa zic atunci cum este cu ceaiul de la d-voastra ?
giurgiu gheorghe: din cate am vazut eu acele medicamnete actioneaza degativ asupra sistemului imunitar si sa-r putea sa fie probleme
giurgiu gheorghe: nu inteleg ati testat ceaiul Deniplant?
Floarea Dragomir: nu d-omnu g
giurgiu gheorghe: pai atunci de ce spuneti ca nu stiti ce sa faceti
giurgiu gheorghe: intrati in legatura cu cei care folosesc acum acest ceai si discutati cu ei
giurgiu gheorghe: forumul de aceea e facut
giurgiu gheorghe: si inca ceva
Floarea Dragomir: pai numai cu ceaiu de la d-voastra nu am incercat
giurgiu gheorghe: ceaiul nu poate face rau
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu merge
giurgiu gheorghe: si atunci putei primi banii inapoi
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
Floarea Dragomir: nu vreau discuti am vazut mes de la pacienti alti multumiti alti nu si nu vreau
giurgiu gheorghe: mai mult de atat nu putem face
Floarea Dragomir: deci noi sintem 2 eu si baiatu
Floarea Dragomir: cit near costa
giurgiu gheorghe: este si normal sa fie si nemultumiti
Floarea Dragomir: ceaiu ptr 2 pers
giurgiu gheorghe: dar procentul de multumiti este 85%
giurgiu gheorghe: ceiul costa 150 lei pentru o luna de zile
giurgiu gheorghe: 30 de pliculete, cate unul pe zi
giurgiu gheorghe: baiatul daca are mai putin de 18 ani poate lua deniplant kids
Floarea Dragomir: da si daca nu are efect ,nu vreau sa va supar ca nu stim cu banii cum o sa fie \
Floarea Dragomir: nu are 24 de ani eu 46
giurgiu gheorghe: nu ne suparati
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu sunteti multumita veniti si priumiti baniiinapoi fara nici o discutie
Floarea Dragomir: cum facem sal [rimim
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
Floarea Dragomir: scuze
Floarea Dragomir: resita
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici scrie cum se paote obtine
giurgiu gheorghe: in resita nu este si DR PREDA
Floarea Dragomir: da am inteles
giurgiu gheorghe: la spital cardiolog?
Floarea Dragomir: nu stiu eu stiu ca avem un doctor preda la pediatrie
giurgiu gheorghe: un moment
Floarea Dragomir: daca d-voastra aveti un nr de tel de domnu doctor sal contactam \
Floarea Dragomir: da
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/dr%20preda.html
giurgiu gheorghe: cautati si pe net
Floarea Dragomir: da incerc
giurgiu gheorghe: ca veti gasi este cardiolog sef de sectie la spital
giurgiu gheorghe: intrebati-l pe el ce parere are despre deniplant
giurgiu gheorghe: si din resita mai este cineva dar nu stiu cum il cheama
Floarea Dragomir: da acum inteleg el a avut aceeasi boala si a fost vindecat
giurgiu gheorghe: cu , el copilul sau
giurgiu gheorghe: nu el
Floarea Dragomir: baiatu scuze
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: vorbiti cu el
Floarea Dragomir: deci a fost tratat cu ceai nu domnu g pe mine ma intereseaza cu tva cu tot toata chestia asta cu ceaiu caci noi am luat f mult tratament si creme ,unguente geluri aloe vera
Floarea Dragomir: o sa incerc daca spuneti d-voastra
Floarea Dragomir: sa v cu d-nu doc
giurgiu gheorghe: ceiul costa cum v-am spsu 150 lei pt o luna
giurgiu gheorghe: atat
giurgiu gheorghe: taxele postale le suportam noi
Floarea Dragomir: bn sa v cu baiatu si sa vedem cum sa facem
Floarea Dragomir: eu va multumesc .apropo eu am facut si steotoza hepatica
giurgiu gheorghe: cati ani are baiatul
Floarea Dragomir: si acum tin regim
Floarea Dragomir: 24 de ani
giurgiu gheorghe: pai tot de la medicamente
giurgiu gheorghe: si de acolo si proriazisul
giurgiu gheorghe: de la ficat rinichi
giurgiu gheorghe: etc
Floarea Dragomir: nu iam dat pastile ci numai creme si gelu care nu mai vrea samil bea
giurgiu gheorghe: si cremele contin toate cortizon
giurgiu gheorghe: caer face bine la inceput insa apoi se intinde peste tot
Floarea Dragomir: am folosi dermovate elosalic cu care i merge putin bn elocon si preparate
Floarea Dragomir: cred clobetazol
Floarea Dragomir: stiu ca conti
giurgiu gheorghe: de aceea am spus sa vorbiti cu cei care au acesta boala
giurgiu gheorghe: pai de la dermaovat i se trage
giurgiu gheorghe: dermovat
giurgiu gheorghe: vedeti pe forum ce spun si ceilalti
Floarea Dragomir: da
Floarea Dragomir: a fost si la timisoara la psoremis
giurgiu gheorghe: sigur, puteti merge si in america ca tot aici ajungeti
giurgiu gheorghe: sunmt pacienti de acolo si din canada care cauta deniplant aici
Floarea Dragomir: dar nu stiu nu mia placut era un sampon mic de vreo 150 ml si 2 creme micute una de zi si una de noapte si la costat vreo 3 milioane
giurgiu gheorghe: stiu povestea
giurgiu gheorghe: si v-a dat banii inapoi daca nu a mers?
Floarea Dragomir: da stiu si eu ca au venit din canada deci o sa comandam ceaiu
Floarea Dragomir: nu mai vreau discuti cu nimeni intru sil comand
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
Floarea Dragomir: ne trebuie ceva anume ?
giurgiu gheorghe: ne timiteti banii si cand ii primim expediem plantele
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: adresa de corespondenta este acolo
Floarea Dragomir: da bineinteles
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Floarea Dragomir: bn multumesc si va doresc o zi buna la revedere
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic