joi, 28 ianuarie 2010

Va rog sa-mi trimiteti ceaiul Deniplant pentru psoriazis

În data de 28 ianuarie 2010, 13:34, Andrei Razvan a scris:
Buna ziua,sunt Andrei Epure din Campulung Moldovenesc.Bunica mea v-a trimis banii acum 2 saptamani si inca nu am primit ceaiul.Nu mai vreau sa fac intrerupere caci asta-toamna ,mama a crezut ca am scapat de boala si a inceput sa-mi dea la 2 zile ceaiul.Dupa 2 saptamani mi-au aparut leziuni noi in cap in alt loc si acum ma chinui de vreo 3 luni sa scap de ele ,dar nu se clintesc din loc.Va rog sa-mi trimiteti ceaiul Deniplant pentru psoriazis.Multumesc mult.Doamne-ajuta

Buna seara
Pe data de 26.01.10 a plecat coletul de la noi
Verificati la posta si daca sunt probleme va rog sa ne comunicati
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic