duminică, 17 ianuarie 2010

am o dermatita seboreica si sunt acum intr-o faza critica

Ada Horhat: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Ada Horhat: ma scuzati...nu stiu cum sa incep
Ada Horhat: am citit ceva despre ceaiurile d.voastra
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
Ada Horhat: da
Ada Horhat: acuma ma uitam
Ada Horhat: eu am o dermatita seboreica
giurgiu gheorghe: da
Ada Horhat: si sunt acum intr-o faza critica
Ada Horhat: nu mi-a mai aparut asa tare niciodata
Ada Horhat: am fost la cj
giurgiu gheorghe: daca ati folosit ungunete e posibil
Ada Horhat: am primit o crema si un sprt
Ada Horhat: spirt
Ada Horhat: am luat inainte predison
Ada Horhat: acum sa agravat
giurgiu gheorghe: foarte rau
Ada Horhat: stiu
giurgiu gheorghe: de la acel medicament
Ada Horhat: asa mia zis si prof la cj
Ada Horhat: crema care am primit-o usuca f tare
giurgiu gheorghe: si atunci de ce va dat creme
giurgiu gheorghe: dermatita are cauze interne
giurgiu gheorghe: dca nu le tratezi nu rezolvi problema
giurgiu gheorghe: ci numai te amagesti
giurgiu gheorghe: si poate sa-ti faca mai rau
Ada Horhat: mio dat o crema cu sulf,canfor,p. petrini si inca ceva
giurgiu gheorghe: da e posibil
Ada Horhat: si un sprt pt par
Ada Horhat: nush ce sa fac....intrn fel sunt disperata
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic deci nu va pot da recomandari
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul ceaiului Deniplant
giurgiu gheorghe: daca intrati pe forum vedeti ca au fost paoceniti si cu dermatita caer si-au rezolvat problema
Ada Horhat: de aceea vreau sa imi spuneti daca pot luat ceaiul
Ada Horhat: am citit p forum
giurgiu gheorghe: da puteti incerca
Ada Horhat: si am vazut ca sunt rezultate
giurgiu gheorghe: da
Ada Horhat: credeti ca pot sa tratez boala?
giurgiu gheorghe: cum aam spus , puteti incerca
Ada Horhat: vad p zi ce trece ca tot mai apar bubite
Ada Horhat: sau mi se pare...
Ada Horhat: daca puteti sa,mi spuneti ce ceai sa iau si de unde-poate sa il cumpere cineva din bucuresti
giurgiu gheorghe: ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: cititi aici cum se paote obtine
Ada Horhat is typing a message.
Ada Horhat: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic