sâmbătă, 16 ianuarie 2010

eu inca nu stiu ce tip de psoriazis am

cretu cretu: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
cretu cretu: am citit pe internet despre ceaiul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da
cretu cretu: eu inca nu stiu ce tip de psoriazis am dar este bun la toate tipurile?
giurgiu gheorghe: nu acesta e o problema
cretu cretu: mia aparut de o luna de zile
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspunde organismul la ceaiul
giurgiu gheorghe: deniplant
cretu cretu: aha si ce efecte ar putea sa aibe?
giurgiu gheorghe: sa mearga sau nu
giurgiu gheorghe: 85% rezultate pozitive
cretu cretu: bine la mine inca nu e foarte grav dar luna ce vine vreau sami cumpar si eu acest ceai
giurgiu gheorghe: ok
cretu cretu: sa speram ca are rezultat pozitiv
giurgiu gheorghe: ai citit pe www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: cum se obtine
cretu cretu: cam dupa cat timp stiu daca are sau nu rezultat?
cretu cretu: da am citit
giurgiu gheorghe: in general la ceai care au inceput cu el mai repede au fost rezultate pozitive
giurgiu gheorghe: in general in prima luna, maxim a doua
cretu cretu: deci daca nu am rezultat in primele 2 luni inseamna ca nu prea merge tratamentul
giurgiu gheorghe: e posibil
cretu cretu: iar am auzit de un centru in turcia stiti ceva despre asta
giurgiu gheorghe: nu
cretu cretu: e vb despre niste pesti care curata locul
giurgiu gheorghe: la suprafata pot curata si unguentele
cretu cretu: asai
giurgiu gheorghe: unele mai repede altele mai incet
cretu cretu: asai
giurgiu gheorghe: deniplant trateaza cauzele interen si pielea se vindeca singura
giurgiu gheorghe: fara unguente fara regim
cretu cretu: am sa incerc cu ceai
cretu cretu: in cat timp am sa primesc ceaiul prin posta
cretu cretu: sunt din cluj
giurgiu gheorghe: a doua zi dupa ce primim banii pleca coletul de la noi
giurgiu gheorghe: si poate face 3-4 zile
cretu cretu: si prin curier rapid nu puteti trimit?
giurgiu gheorghe: ba da
cretu cretu: trimite
giurgiu gheorghe: prin fan curier
cretu cretu: atunci platesc pe loc sau cum?
giurgiu gheorghe: si platiti taxele la primire
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: trimiteti banii prin posta
giurgiu gheorghe: si cand vine curierul platiti doar taxele
cretu cretu: ok
cretu cretu: tot 150 ron tre sa platesc pt o luna?
giurgiu gheorghe: da
cretu cretu: 30 plicuri
cretu cretu: ok
giurgiu gheorghe: daca doriti cu fan curier trebuie sa specificati acest lucru
cretu cretu: si bani trebuie sai trimit la oficiul postal care il aveti?
giurgiu gheorghe: da
cretu cretu: va multumesc mai tinem legatura
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: o zi buna
cretu cretu is typing a message.
cretu cretu: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic