luni, 18 ianuarie 2010

am psoriazis pe cap,genunchi, coate

liliana rotaru: buna iua
liliana rotaru: ziua
giurgiu gheorghe: BUNA ZIUA
liliana rotaru: vreau sa vb despre boala mea psoriazis
giurgiu gheorghe: da
liliana rotaru: sufar de aproape 6 ani
liliana rotaru: vreau sa comand niste ceaiuri de la dvs
giurgiu gheorghe: da ceaiurile deniplant
liliana rotaru: cum sa fac comanda
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
liliana rotaru: e bine prin posta
giurgiu gheorghe: da
liliana rotaru: pachetul cat costa
giurgiu gheorghe: 150 lei noi pentru 0 luna de zile
liliana rotaru: am inteles
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
liliana rotaru: tg.ocna
giurgiu gheorghe: ok
liliana rotaru: lucrez la primarie la pîrgăreşti
liliana rotaru: 7 km de tg.ocna
giurgiu gheorghe: da
liliana rotaru: sa inteleg, daca fac cura de ceaiuri imi trece psoriazisul
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspunde organismul
giurgiu gheorghe: au fost paceinti 85% care au raspusn pozitiv
giurgiu gheorghe: in general in prima luna,m axim a doua se poate vedea cum si daca raspunde organismul
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu sunteti multumita puteti veni si primi banii inapoi
liliana rotaru: am inteles
giurgiu gheorghe: cititi garantia deniplant
liliana rotaru: a aparut pe cap ,genunchi, coate
liliana rotaru: mi-e teamă sa nu se ia
liliana rotaru: am fetita de 11 ani
liliana rotaru: am facut tratamente de multe ori
liliana rotaru: niciun rezultat
giurgiu gheorghe: de luat nu se ia
liliana rotaru: acum folosesc psoristop
giurgiu gheorghe: nu este bine sa folositi unguente
giurgiu gheorghe: cititi pe site pe forum ce spun cei care au folosit asa ceva
liliana rotaru: nu sunt unguente sunt niste capsule
liliana rotaru: gelatinoase
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: nu stiu despre ele
liliana rotaru: unguent am folosit dermione
liliana rotaru: imi dispare iar la 1 luna apare
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: trebuie trata cauza interna
liliana rotaru: analize?
liliana rotaru: am sa trimit banii prin OF.POSTAL 38 CAS.POS.164 e bine
giurgiu gheorghe: da
liliana rotaru: primesc in cate zile?
giurgiu gheorghe: da doua zi dupa ce primim banii expediem plantele
liliana rotaru: DA
liliana rotaru: puteti sa trimiteti pe adresa Primariei Pîrgăresti?
giurgiu gheorghe: pe mandatul postal la expedietor trerceti adresa unde vreti sa ajunga coletul
liliana rotaru: am inteles....multumesc mult .Daca e vreo nelamurire putem sa mai vb.
giurgiu gheorghe: cu placere
liliana rotaru is typing a message.
liliana rotaru: la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic