vineri, 15 ianuarie 2010

Am efectuat plata prin mandat electronic pentru ceaiul Deniplant pentru Psoriazis.

Buna ziua,

Am efectuat plata prin mandat electronic pentru ceaiul Deniplant pentru Psoriazis. Pe site scria "Dupa expedierea banilor, daca ne trimiteti un e-mail cu adresa dumneavoastra va vom informa cand a plecat coletul de la noi" asa ca va scriu.
Mentionez ca as dori ceaiul la pliculete daca mai aveti asa si nu doar la vrac.

Cu stima,
M....C.....

Buna ziua,
Curierul nostru merge in fiecare dimineata la posta.
Astazi nu au fost ridicati banii
Daca maine ii ridica, miercuri va pleca coletul de la noi
Cu stima
Giurgiu


Buna ziua,

am vrut sa vad pun o intrebare de cand m-am hotarat sa fac comanda de ceai Deniplant. Eram asa de fericit astazi ca mi-a venit in cutia postala aviz de la posta. Ma gandeam ca a venit pachetul de la dumneavoastra. Ajung la posta si doamna de acolo imi da bani Nu intelegeam ce se intampla. Intr-un final sefa de acolo a facut lumina si mi-a zis ca doamna care a trimis banii a inversat din greseala persoanele si aparea ca si cum dumneavostra mi-ati trimis mie banii. Nu am mai putut sta ca aveam o urgenta la servici, trebuie sa ma duc mai pe seara sa rezolv problema. Dar vreau sa va intreb ca sa stiu ce sa fac, chiar nu se poate ca plata sa se faca si la o banca? unde e mult mai usor sa platesti si nu apar probleme de genul din cauza personalului prost platit ?




Buna seara
Imi pare rau sa va informez ca nu mai lucram cu bancile pentru ca am avut probleme si noi in sensul ca asteptam sa ajunga banii in banca noastra si 2-3 zile.
De aceea am adoptat numai sistemul postal de trimitere
Daca folositi mandatul electronic sau mandatul online , banii ajung in aceeasi zi
Inteleg sa fie o astfel de problema la un oficiu de comuna sau de sat, dar intr-un oras ca Iasi(de unde primesc de la peste 10 persoane)chiar este curios.
Incercati sa trimiteti din nou si verificati chitanta pe care o primiti sa aiba datele scrise corect
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Buna seara
Astazi am intrat in posesia banilor trimisi de dumneavoastra.
A fost problema ca ati trecut in loc de destinatar expeditor si invers.
Pana la urma mi-au dat banii si luni va pleca coletul de la noi la adresa pe care ati mentionat-o.
Cu stima
Giurgiu.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic