luni, 18 ianuarie 2010

am nevoie de 3 pachete deniplant pt psoriazis

Dumitru Ioana: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Dumitru Ioana: azi am trimis catre d-voastra un mandat on line cu 450 ron
Dumitru Ioana: puteti sa-mi confirmati daca i-ati primit?
giurgiu gheorghe: dimineata cand a fost curierul nu ajunsesera
Dumitru Ioana: inteleg
giurgiu gheorghe: el merge dimineata la posta
Dumitru Ioana: eu am nevoie sa imi trimiteti coletul prin curierul rapid
Dumitru Ioana: pe la 10.30 am depus banii
giurgiu gheorghe: ati specificat acest lucru pe mandat
Dumitru Ioana: din pacate am omis
Dumitru Ioana: pot sa va las datele pe un e-mail?
giurgiu gheorghe: ati trimis un email cu tatele solicitate
giurgiu gheorghe: ati mai folosit decniplant
Dumitru Ioana: da am folosit
Dumitru Ioana: o luna
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: inseamna ca v-a raspuns organismul
Dumitru Ioana: de fapt e pt sotul meu
giurgiu gheorghe: d unde sunteti
Dumitru Ioana: si imi este urgent da ajunga pana miercuri coletul la Satu Mare
giurgiu gheorghe: nu ajunge
Dumitru Ioana: pt ca el pleaca joi in Danemarca pt 3 luni
giurgiu gheorghe: maine se ridica banii si abia miercuri pleca de la noi cu fan curier
Dumitru Ioana: atunci il puteti expedia in Danemarca?
giurgiu gheorghe: si in general fan curier ridica coletelellin judr de ora 15 de la noi
giurgiu gheorghe: se poate
giurgiu gheorghe: taxele postale pt strainatate sunt 15 euro
Dumitru Ioana: ok
Dumitru Ioana: va las un email cu datele mele
giurgiu gheorghe: da
Dumitru Ioana: multumesc pt amabilitate
Dumitru Ioana is typing a message.
Dumitru Ioana: o seara placuta
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic