duminică, 24 ianuarie 2010

dumneavastra ce fel de psoriazis ati avut

Purcaru Andrei_88: Buna seara domnule Doctor
Purcaru Andrei_88: Deranjez
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: nu sunt doctor
Purcaru Andrei_88: nu?
giurgiu gheorghe: nu
Purcaru Andrei_88: am gresit adresa
giurgiu gheorghe: citeste la www.giurgiugheorghe.ro
giurgiu gheorghe: si la www.deniplant.ro
Purcaru Andrei_88: Am citit ca sunteti ofiter de armata! Cum ati ajuns sa produceti deniplant?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: am fost bolnav de psoriazis si a trebuit sa ma vindec
Purcaru Andrei_88: Ma numesc Andrei si sunt din Breaza Ph
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: ok
Purcaru Andrei_88: va am de ceva timp pe mess dar nu am indraznit sa vb
Purcaru Andrei_88: Nu stiu de ce
Purcaru Andrei_88: Sincer deniplantu are efect
Purcaru Andrei_88: ?
giurgiu gheorghe: intreaba-i pe cei care folosesc acum
giurgiu gheorghe: ii gasesti pe forum
Purcaru Andrei_88: dumneavastra ce fel de psoriazis ati avut
Purcaru Andrei_88: ?
giurgiu gheorghe: generalizat vulgar
Purcaru Andrei_88 is typing a message.
Purcaru Andrei_88: pentru cat timp
giurgiu gheorghe: 7 ani

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic