miercuri, 13 ianuarie 2010

tratament pt psoriazis

HARRY POKER: buna
HARRY POKER: am completat un formular pe site
giurgiu gheorghe: buna ziua
HARRY POKER: pt tratament pt psoriazis
giurgiu gheorghe: pentru a obtine ceaiul cititi aici
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
HARRY POKER: am citit si cred ca m-ati sunat
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: eu nu sunt pacientii
giurgiu gheorghe: de unde esti
HARRY POKER: oraeda
giurgiu gheorghe: ok
HARRY POKER: oradea
giurgiu gheorghe: ne trimiti banii si cand ii primim expediem plantele
HARRY POKER: de unde il pot cumpara
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: scrie aici
HARRY POKER: si ce garantie am
giurgiu gheorghe: garantia deniplant
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
HARRY POKER: si pe ce baza ii tratamentu
HARRY POKER: pe baza de ceaiuri
HARRY POKER: ?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: se bea un ceai cu lamaie si miere
giurgiu gheorghe: fara ungeunte sau alte medicamente
giurgiu gheorghe: fara regim alimentar
giurgiu gheorghe: citeste la www.deniplant.ro
HARRY POKER: eu acuma folosesc creme
giurgiu gheorghe: de aco.o pe forum sau pe blog
giurgiu gheorghe: foarte rau
HARRY POKER: si am mai vb cu dermatologul meu
HARRY POKER: pt un tratament pri casa de asigurari in valoare de 1000 e
giurgiu gheorghe: ok atunci vorbeste cu el
giurgiu gheorghe: eu nu stiu despre ce e vorba
giurgiu gheorghe: noi producem ceaiul deniplant
HARRY POKER: eu vreau sa imi treaca
giurgiu gheorghe: sunt convins
HARRY POKER: si dupa ce am baut ceaiurile si imi trece mai apare
HARRY POKER: inapoi
giurgiu gheorghe: mie nu mia mai aparut de 25 de ani
giurgiu gheorghe: au fost altii care au aparut dupa 10 ani
giurgiu gheorghe: au mai baut ceiul 3-5 luni si nu au mai avut probleme
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism in parte
giurgiu gheorghe: daca te imbolnavesti de gripa si te tratezi esti sigur ca nu iti va mai aparea
HARRY POKER: o sa revin cam in zece zile ca atunci ma duc la medic si vad daca m-io rezolvat ceva atunci incerc ceaiurile
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: cand doresti
giurgiu gheorghe: acum stii unde sa ne gasesti
HARRY POKER: ok
HARRY POKER is typing a message.
HARRY POKER: o zi buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic