duminică, 24 ianuarie 2010

pot primi ceaiul pentru psoriazis direct acasa?

Show Recent Messages (F3)

Olariu Cristina Maria: buna ziua
Olariu Cristina Maria: am o intrebare
giurgiu gheorghe: buna ziua
Olariu Cristina Maria: puteti sa-mi confirmati adresa pe care livrez banii?
Olariu Cristina Maria: pentru ceai
Olariu Cristina Maria: oficiul postal 38, casuta postala 164, bucuresti?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-posta.htm
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: multumesc
Olariu Cristina Maria: mandat electronic?
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: pot primi ceaiul pentru psoriazis direct acasa?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: cine vreti sa vi-l aduca
Olariu Cristina Maria: curierul postal...
giurgiu gheorghe: vorbiti la posta romana
Olariu Cristina Maria: la oirce posta pot trimite banii?
giurgiu gheorghe: da de la orice posta se pot trimite banii
Olariu Cristina Maria: si ceaiul imi va veni la posta prin care va trimit banii?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: la posta de care apartine strada unde locuiti
Olariu Cristina Maria: pai eu lociuesc la alta adresa decat cea din buletin
Olariu Cristina Maria: m-am mutat de curand...
Olariu Cristina Maria: si inca nu mi-am facut mutatia
Olariu Cristina Maria: ...
giurgiu gheorghe: si eu de unde vreti sa stiu toate acste lucruri
giurgiu gheorghe: eu nu lucrez la posta
giurgiu gheorghe: mergeti si intrebati la posta
Olariu Cristina Maria: ok
Olariu Cristina Maria is typing a message.
Olariu Cristina Maria: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic