duminică, 3 ianuarie 2010

Facem sau nu Vaccinurile ordonate

LA MULTI ANI, 2010 sa va aduca multa sanatate si multe realizari !

Adrian Vilcu - Mangalia

http://nostrabrucanus.wordpress.com/2009/12/30/glicemia-normala-si-infectiile-sau-despre-pasul-pe-care-trebuie-sa-l-facem-catre-o-imunitate-normala/

http://nuvaccinurilor.blogspot.com/

Buna ziua

La multi ani si dumneavoastra si intregi familii.

Nu uitati sloganul deniplant , pentru care inca ma lupt in justitie.
Sanatatea-i mai presus de orice
Unii vor ca medicamentele sa fie mai presus de orice.

Am discutat luna trecuta cu cineva care are un copil de 2 ani si cre trebuia sa mai faca nu stiu ce vaccin.Mama s-a interesat la firma producatore(avea acolo o relatie) si ce credeti ca i-au spus. Noi nu am face copiilor nostri acest vaccin.

Si daca stam sa ne gandim Ei au grija de sanatatea nostra de cand ne nastem.
In loc sa crestem normal, conform legilor naturii , au ei grija sa ne vaccineze imediat pentru a fi sigur ca mai tarziu vom fi clientii lor.

Acum o saptamana am prin din zbor o infectie la amigdala din partea dreapta.Se inflamase asa de tare incat nici nu mai puteam inghiti.In 24 de ore am scapat de febra si in 3 zile am reusit sa scap de infectie cu ce credeti . Cu frunze de varza aplicate pe gat si cu ceaiuri.

Ami nou am preparat pentru socrul meu un ceai din plante in combinatie cu cereale pentru diabet. Dupa ce la testat si o farmacista pe sotul sau l-a convins ca se poate renunta la medicamentele alopate.

Deci: SE POATE SI LA NOI.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic