vineri, 22 ianuarie 2010

crema pentru psoriazis

Nu stiu daca ce vinde dansa este "de calitate" (defineste calitate! e ce scrie pe cutie si e fabricat in conditii de controlul calitatii? nu e ce scrie pe cutie, dar da rezultate?) si nici nu ma intereseaza sa aflu pe banii mei pentru ca psoriazisul NU ESTE O BOALA DE PIELE. Este o boala de imunitate care se manifesta prin accelerarea ratei de crestere si scurtarea duratei ciclului de viata a celulelor epidermei (de cca 7 ori de la 28 de zile la cca 3-4 zile), pielea in sine nu este bolnava. Ungerea pielii - indiferent cu ce - nu rezolva cauzele problemei, deci nu rezolva problema. Unguentele pot ameliora cum arata pielea pe termen (foarte foarte) scurt, prin costuri mari, utilizare neplacuta, efect minim sau chiar zero. Din aceasta cauza nu mai folosesc si nu intentionez sa mai folosesc unguente pt tratarea psoriazisului. Daca inca esti curios, vorbeste cu domnisoara sau doamna asta cu crema, incearc-o pe banii tai si uimeste-ne si pe noi cu poze inainte de prima aplicare si dupa prima luna. Eventual poze facute luna de luna. De-asta suntem aici, sa invatam unii de la altii. Eu v-am povestit de regimul alimentar special de psoriazis, de Kozak, de Deniplant, de ceaiurile lui nea Marin si de Enbrel pana acum. Cu poze si toate detaliile. Astept sa vad de la altii aceleasi lucruri cu Psoremiss, Deniplant, cu crema asta, cu pestisorii aia care mananca pielea descuamata din psoriazis si cu orice altceva nou. Eu v-am dat, mai dati si voi!

Suficient de simplu si de explicit?

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic