sâmbătă, 16 ianuarie 2010

unii doctori imi spun ca am "Dermatita seboreica" , iar altii imi spun ca ar fi "Psoriazis"

?Buna seara

.... sunt intr-o confuzie totala pt. ca , unii doctori imi spun ca am "Dermatita seboreica" , iar altii imi spun ca ar fi "Psoriazis" . Nu mai stiu incotro sa o iau.

De aceea , vroiam sa va intreb si pe dvs , daca ceaiul "Deniplant " are aceeasi compozitie cu ceaiul "Antidermatite" , sau daca il poate include pe acesta , ca sa stiu care dintre ele este mai eficient , pt. mine.........!!!!!!!!

Va multumesc anticipat!

Buna seara
Ceaiul antidermatite este o formula derivata din ceaiul deniplant .
El a fost facut pentru o dermatita usoara la care nu s-a intervenit cu tratament alopat anterior
Asadar, eu sugerez Deniplant
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic