duminică, 24 ianuarie 2010

mama mea are psoriazis

:x:X:xM@L!N@~~~ D@N!3L@:x:X:x: buna seara d-le giurgiu!
giurgiu gheorghe: buna seara
:x:X:xM@L!N@~~~ D@N!3L@:x:X:x: sant malina mama mea are psoriazis daca comanda ceaiul dumneavoastra in cat timp sar vedea primele efecte benefice ale lui
giurgiu gheorghe: in general in prima luna maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde sau nu
giurgiu gheorghe: de aceea exista garantia deniplant
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
:x:X:xM@L!N@~~~ D@N!3L@:x:X:x: bani trimis printr-o posta de la tara adica Avram Iancu Bihor in cat timp ajung la dvs?
giurgiu gheorghe: depinde de cum ii trimiteti
giurgiu gheorghe: cei de acolo va vor spune mai bine
giurgiu gheorghe: mandatul electronic ajunge in aceeasi zi
:x:X:xM@L!N@~~~ D@N!3L@:x:X:x: prin transfer bancar nar fi mai bine?
giurgiu gheorghe: nu folosim sistemul bancar
giurgiu gheorghe: au fost probleme
giurgiu gheorghe: si am renuntat
:x:X:xM@L!N@~~~ D@N!3L@:x:X:x: ce regim iati recomanda pe langa ceaiul deniplant?
giurgiu gheorghe: fara regim fara unguente
giurgiu gheorghe: regim de bun simt
giurgiu gheorghe: manaca ce ii place si ce ii face bine
:x:X:xM@L!N@~~~ D@N!3L@:x:X:x: lucreaza pentru skoda
giurgiu gheorghe: e bine
giurgiu gheorghe: eu am o fabia
:x:X:xM@L!N@~~~ D@N!3L@:x:X:x: metalele sau pulberi de cupru o afecteaza?
giurgiu gheorghe: nu ar trebui
giurgiu gheorghe: insa daca sunt in cantitati mari poate afecta rinichii
:x:X:xM@L!N@~~~ D@N!3L@:x:X:x is typing a message.
:x:X:xM@L!N@~~~ D@N!3L@:x:X:x: o seara placuta si am speranta ca ceaiul dvs o va ajuta pe mama mea
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu
giurgiu gheorghe: Buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic