vineri, 15 ianuarie 2010

tatal meu a fost diagnosticat cu psoriazis subcutanat

Buna ziua,
Va informez ca azi, 15.01.2010 am expediat cu
- mandat on-line pt. destinatar GIURGIU GHEORGHE, Of. Postal 38 Bucuresti;
- numele persoanei care a expediat: A... H......;
- localitatea TITU jud. DAMBOVITA ROMANIA;
- suma 150 Ron;
- adresa unde doresc sa fie expediat ceaiul:
P.... G.......
Drobeta Turnu Severin, judetul MEHEDINTI
Cod 1500.
Am comandat ceaiul pentru tatal meu care a fost diagnosticat cu psoriazis subcutanat.
V-as ramane recunoscatoare daca mi-ati trimite un email cand expediati ceaiul ca sa pot sa verific cand ajunge si sa va informez. Intentionez sa comand pe aceiasi cale si in continuare, iar in vara intentionez sa fac o programare pentru centrul Calimanesti-Caciulata.
Cu multumiri anticipate,
H....... A.......

Buna seara

Da, banii au ajuns la noi.
Luni va pleca coletul la adresa mentionata.
Cu stima
Giurgiu Gheorghe

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic