duminică, 10 ianuarie 2010

am tiroida autoimuna, psoriazis si poliartrita psoriazica

Buna ziua,
Am platit joi 07.01.2010 banii pentru un pachet Deniplant. Forma de plata a
fost electronica (cica daca e vorba de casuta postala nu se poate online!!!) asa
incat mi s-a zis ca vineri banii vor ajunge.

Datele la care am trimis banii sunt: Giurgiu Gheorghe; Bucuresti; sect 3; cod
023573; OP 38; CP 164 ...sper ca sunt corecte.

Am citit cat am putut eu de mult despre produsele promovate pe site. Precizez ca eu
am: tiroida autoimuna, psoriazis si poliartrita psoriazica...am 36 de ani.
Am mai citit si despre IMUNIPLANT si am facut si testul de acolo, unde am raspuns cu
da la majoritatea intrebarilor, de aceea, vreau sa va intreb daca s-ar impune si
cura cu imuniplant concomitent cu cea cu deniplant?
Bolile mele au fost recent diagnosticate, asa incat, doar pentru tiroida iau
tratament medicamentos. Pentru celelalte, fac tratament homeopat si terapia bowtech.
Mai iau suplimentar si suplimente nutritive: omega3, spirulina, vitamine.
Sa dea Dumnezeu ca ceaiul dumneavoastra sa fie cel ce ma va ajuta si ma va vindeca!!

Numai bine,
F...C.......

P.S. Va rog sa imi confirmati cand va ajunge ceaiul la mine. Multumec

Buna ziua
Da, banii au ajuns
Nu ati specificat daca doriti sa primiti cu posta romana sau cu fan curier
Cu fan curier platiti taxele de transport cand primiti coletul 16 lei
Cu posta romana suportam noi taxele.
Va recomandam sa consumati numai Deniplant.
Dupa rezolvarea psoriazisului puteti folosi Imuniplant
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic