duminică, 28 februarie 2010

Vreau si eu sa folosesc acest ceai pentru psoriazis

Vreau si eu sa folosesc acest ceai pentru psoriazis pe care toata lumea il lauda dar nu stiu unde sa fac comanda sau ce trebuie sa fac?
Si eu sufar de aceasta boala de cand imi aduc eu aminte,am 23 de ani, la mine cel mai grav este la scalp pe piele foarte putin doar niste puncte mici ,ma tratez cu dermavate si diprosalic. Am citit intro revista k aceste unguente dupa o perioada de folosire nu isi mai face efetul.
Spunetimi si mie cum sa dau comanda de acest ceai.
Multumesc!

Buna ziua
Pentru a obtine ceaiul Deniplant va rog cititi aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic