vineri, 19 februarie 2010

cam dupa o luna de tratament cu Deniplant cojitele au cazut intai de pe margine apoi pe toata suprafata.

Va multumesc ca imi raspundeti asa de promt de fiecare data.
Am sa va spun pe scurt cum a reactionat la tratament: cam dupa o luna de tratament cu Deniplant cojitele au cazut intai de pe margine apoi pe toata suprafata.Pielea a ramas f. rosie si pe parcurs au mai aparut cojite subtiri si mult mai mici dar care cad.De cateva ori a avut si mancarimi mari .Acum, dupa doua luni si jumatate de tratament au mai aparut zone afectate noi dar de dimensiuni f.mici si care urmeaza acelasi ciclu(cad cojitele dar ramane pielea rosie) .Din pacate inca nu s-a vindecat nici una.
Am uitat sa va spun ca fetita mea nu poate manca lamaia(ceaiul e bun la gust) si intrebarea ar fi daca acest lucru scade eficienta tratamentului.Va mai rog mult sa imi spuneti din experienta dvs.cam dupa cat timp incepe psoriazisul sa dea inapoi si care ar fi primele semne. Va multumesc inca o data pentru speranta pe care ne-ati dat-o prin acest tratament.

Buna seara
Dumneavoastra stiti mai bine cum era inainte cand foloseati unguente si cum e acum.
Una este sa tratati pielea la suprafata cu unguente si rezultatele sa le vedeti a doua zi si alta este sa tratati cauzele interne si pielea sa se vindeca in mod natural
Stiti foarte bine ca eu nu sunt medic. Cred ca daca ati merge la un medic si i-ati arata cum evolueaza boala in urma tratamentului cu Deniplant,el v-ar putea explica daca este bine sau nu.
Noi am spus cum e mai bine sa se foloseasca acest cei pentru ca rezultatele sa fie maxime.De aici in colo fiecare poate face cum crede de cuviinta. Cititi pe forum ca s-a discutat foarte mult aceasta problema legata de lamaie.
Sfatul nostru este sa nu fortati copilul sa manance lamaia daca nu vrea pentru ca va fi un stres suplimentar.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic