vineri, 19 februarie 2010

am aproape 9 luni de cand beau ceaiul deniplant

buna ziua la toata lumea
am aproape 9 luni de cand beau ceaiul deniplant,si abea astept sa vina vara sa ma pot bucura de ea,e adevarat ca inca nu am scapat de tot de psoriazis dar acum nu mai am decat pe scalp unde se trec un pic mai grelut pentru ca am facut o pauza de vreo 2 luni si au reaparut,iar perioada de iarna e un pic mai greu,dar nu imi fac probleme caci am incredere in ceaiul deniplant.
de curand am aflat pe cineva care are psoriazis de vreo 10-15 ani si este intr-o stare destul de avansata,iar cand a aflat ca si eu am a ramas surprins cum am reusit sa scap de el,atunci i-am povestit de ceaiul deniplant si a promis ca o sa il incerce.sper din tot sufletul ca merita o sansa la vindecare.
va urez o zi plina de bucurii.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic