marți, 16 februarie 2010

Fetita mea de 10 ani are pielea afectata de psoriazis pe suprafata mica dar in zone diferite ale corpului (ureche,un punct mic langa spranceana,..

Domnule Giurgiu,
va scriu din nou cu rugamintea de a ma mai sfatui cum e mai bine sa procedez.
Va reamintesc ca e vorba de fetita mea de 10 ani are pielea afectata de psoriazis pe suprafata mica dar in zone diferite ale corpului (ureche,un punct mic langa spranceana,spate,cot,picior).
Cea mai mare leziune este pe spate (cam cat o moneda de 50 bani).
V-am urmat sfatul si am intrerupt folosirea unguentului cu cortizon in schimbul unuia cu plante(doar in zonele vizibile) iar in rest urmaresc evolutia.
Cautand pe net variante de unguente fara cortizon am gasit "crema ptr.tratament psoriazis" (pe baza de namol si minerale)de la Mon Platin ca varianta de tratament la suprafata in zonele vizibile.Daca ati auzit de aceasta varianta va rog sa imi spuneti parerea dvs.
In alta ordine de idei as dori sa imi spuneti ce parere aveti despre efectul bailor cu apa termala de la Baile Felix ptr. ca desi noi suntem din Brasov avem ocazia sa mergem in aprilie acolo.Va intreb acest lucru ptr.am citit despre o colaborare cu baza de tratament de la Calimanesti si ma intrebam daca exista oportunitati de tratament local si la Baile Felix
bineinteles in paralel cu tratamentul cu Deniplant.
Imi cer scuze pentru insistenta mea dar cred ca imi intelegeti disperarea.
Va multumesc.

Buna ziua
In primul rand nu ati spus cum a reactionat organismul la ceaiul Deniplant
In mod normal nu este nevoie de nici un unguent.
Daca este strict necesar puteti folosi o crema cosmetica nu unguente pt psoriazis.
Puteti merge la Baile Felix. Nu stiu in ce masura poate ajuta, insa este de retinut ca la aceasta boala pana nu se rezolva deficientele interne pielea nu se vindeca. Incercarile de a grabi procesul de vindecare la suprafata, nu este de cat o pacaleala

Cu stima
Gheorghe Giurgiu.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic