miercuri, 24 februarie 2010

v-am trimis azi banii prin mandat electronic pentru ceaiul Deniplant

Olariu Cristina Maria: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Olariu Cristina Maria: am o intrebare la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: in cat timp de la primirea banilor pleaca masina ca coletul?
giurgiu gheorghe: a doua zi dupa ce primim banii punem coletul la posta romana
giurgiu gheorghe: si coletul vine la posta
Olariu Cristina Maria: si in cat timp ar trebui sa ajunga coletul la destinatie?
Olariu Cristina Maria: spre exemplu, la Sibiu?
giurgiu gheorghe: eu nu situ cum functioneaza posta
giurgiu gheorghe: 3-4 zile in general
Olariu Cristina Maria: am inteles
Olariu Cristina Maria: eu v-am trimis azi banii prin mandat electronic
Olariu Cristina Maria: pentru ceaiul Deniplant
giurgiu gheorghe: maine se ridica banii si vineri pleca coletul de la noi
Olariu Cristina Maria is typing...
Olariu Cristina Maria: ceaiul il vreau in pliculete
giurgiu gheorghe: da

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic