marți, 9 februarie 2010

folosesc ceaiul deniplant de o saptamana si am observat ca nu mai am crustele acelea deasupra petelor de psoriazis

lariu Cristina Maria: buna seara
Olariu Cristina Maria has selected the "Falling Hearts" IMVironment.

giurgiu gheorghe: buna seara
Olariu Cristina Maria: vreau sa va spun ca am primit ceaiul de la dumneavoastra
Olariu Cristina Maria: deniplant
Olariu Cristina Maria: il folosesc cam de o saptamana
Olariu Cristina Maria: si am observat ca nu mai am crustele acelea deasupra petelor
Olariu Cristina Maria: dar mi-a ramas in schimb petele albe
Olariu Cristina Maria: probabil ca vor trece si alea, nu-i asa?
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a araspuns foarte bine
giurgiu gheorghe: nu va mai ramane nici un semn
Olariu Cristina Maria:
Olariu Cristina Maria: chiar?
Olariu Cristina Maria: deci inseamna ca o sa ma vindec complet?
giurgiu gheorghe: depinde de dumneavasotra daca veti avea rabdare si veti urma tratamentul pana la capat
Olariu Cristina Maria: eu beau ceaiul in fiecare zi
Olariu Cristina Maria: il fac seara si il beau dimineata
giurgiu gheorghe: da asa se procedeaza
Olariu Cristina Maria: si pe timpul zilei il mai beau
Olariu Cristina Maria: nu il beau tot dimineata
Olariu Cristina Maria: e ok asa?
giurgiu gheorghe: da pe tot parcursul zilei
Olariu Cristina Maria: si cam in cat timp ar trebui sa imi treaca complet?
giurgiu gheorghe: nu stiu
Olariu Cristina Maria: daca organismul a reactionat bine din prima saptamana?
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspunde organismul
giurgiu gheorghe: nu eu hotarasc
giurgiu gheorghe: eventual puteti merge la medic si va consultati cu el
Olariu Cristina Maria: pai poate medicul nu stie de existenta acestui ceai...
giurgiu gheorghe: ii spuneti dumneavoastra
giurgiu gheorghe: si ii aratati in fiecare luna
Olariu Cristina Maria: doctorul probabil ca imi va da si alta medicamentatie ...
Olariu Cristina Maria: si din cate am citit pe site-ul dumneavoastra nu e bine sa combini ceaiul cu alte tratamente
giurgiu gheorghe: atunci faceti cum credeti de cuviinta
Olariu Cristina Maria: in toate cazurile pe care le-ati mai intalnit au mai fost cazuri ca ale meu, nu-i asa?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul acestui ceai
Olariu Cristina Maria: am inteles asta
Olariu Cristina Maria: dar ati facut ceva cercetari in domeniul acesta referitor la oamenii care au mai inceract ceaiul dumneavoastra...
giurgiu gheorghe: nu
Olariu Cristina Maria: deci ar trebui sa stiti cat de cat...
giurgiu gheorghe: eu nu fac cercetari
Olariu Cristina Maria: sau statistici
giurgiu gheorghe: daca luati un ceai de la plafar
giurgiu gheorghe: intrebati producatorul daca a cercetat cum merge tratamentul cu el
giurgiu gheorghe: de ce nu vreti sa intelelgeti sa mergeti la medic si sa discutati aceste lucruri cu el
Olariu Cristina Maria: am fost la medic inainte sa incerc ceaiul dumneavoastra
Olariu Cristina Maria: si medici in general iti dau tot felul de unguente
Olariu Cristina Maria: care nu fac decat sa acopere petele
giurgiu gheorghe: si mergeti si acum si aratati-i cum va merge
Olariu Cristina Maria: dumneavoastra asa ati facut?
Olariu Cristina Maria: cand ati avut aceasta boala?
giurgiu gheorghe: da 7 ani de zile am fost la medic
Olariu Cristina Maria: ati mai fost si la medici dupa folosirea acestui ceai?
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: si ati mai folosit si altceva in paralel?
giurgiu gheorghe: nu
Olariu Cristina Maria: cu ceaiul deniplant?
giurgiu gheorghe: cititi cartea care am scris-o
giurgiu gheorghe: o descarcati gratuit de pe net
Olariu Cristina Maria is typing...
Olariu Cristina Maria: de pe site-ul deniplant?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/cartea_psoriazis.htm
Olariu Cristina Maria: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic