marți, 2 februarie 2010

Garantia Deniplant

Show Recent Messages (F3)

anonim: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
anonim: as dori sa imi spune in ce interval orar pot veni
giurgiu gheorghe: vinerea intre 14 si 16
giurgiu gheorghe: la biroul din sos pantelimon
anonim: deoarece acest produs nu m-a ajutat
anonim:
giurgiu gheorghe: cand ati cumparat ceaiul
anonim: mi-am pus mari sperante in el
anonim: Ianuarie 4
anonim: din farmacia de pe bulevardul elisabeta
giurgiu gheorghe: de la birou sau de la farmacie
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: puteti veni vineri
anonim: prospectul este suficient
anonim: ?
giurgiu gheorghe: bonul de casa nu-l mai aveti?
anonim: va tb sa il caut
anonim: stiu ca l-am pus bine
anonim: e o problema in cazul in care nu vin cu bonul?
giurgiu gheorghe: ok veniti cu bonul de casa si prospectul si e ok
anonim: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
anonim: imi pare rau ca nu m-a ajutat
giurgiu gheorghe: sigur
anonim: am citit pe forum posibilitatea ca acesta sa nu functioneze
anonim: nu credeam ca sunt intre cei 15 %
giurgiu gheorghe: au fost si paceinti carora nu le-a raspuns organismul
anonim: deoarece la mine nu e asa extins
giurgiu gheorghe: nu are importanta daca e extins ci cum raspunde
anonim: mai ales ca este o zona destul de inaccesibila
anonim: pielea capilara este afectata
giurgiu gheorghe: da
anonim: am incercat o groaza de medicamente
anonim: m-am satura
anonim: saturat
giurgiu gheorghe: sunt convins
anonim: si tb sa ma tund scurt ca sa ma pot trata
anonim: si se vede
anonim: in fine..

*************

anonim: pe forum, la garantii
anonim: apare adresa anonim
anonim: ms
giurgiu gheorghe: buna ziua
anonim: da
giurgiu gheorghe: acea discutie a avut loc intre noi pe messenger
anonim: da corect..
anonim: nu avea de ce sa apara acea discutie pe forum care sa includa si adresa mea de email..
giurgiu gheorghe: si cei care doresc sa intre in discutie cu mine pe acesta cale, cand acceseaza id-ul meu de mes pot citi la status ca discutiile mele pe messenger sunt publice si postate pe internet
giurgiu gheorghe: vom incerca sa inlocuim acel indicativ
anonim: da este important
anonim: pt ca oricine poate sa ia acea adresa
anonim: si sa faca ce vrea cu ea
anonim: chiar va rog
giurgiu gheorghe: cred ca la statusul meu scrie calr ce am spus mai sus
anonim: inscrieri pe diferite siteuri si alte cele
anonim: da o scrie
anonim: dar nu scrie ca se afiseaza si adresa mea
giurgiu gheorghe: deci cei care doresc sa discute cu mine cu acest mijloc isi asuma acest lucru
anonim: ...da
anonim: iar eu va cer sa inlocuiti acel mesaj..
anonim: cred ca este destul de clar
giurgiu gheorghe: cum am spus mai sus vom incercwq sa inlocuim
anonim: am toata convingerea ca se va finaliza pozitiv aceasta "problema"
anonim: puteti afisa discutia
anonim: dar nu si numele sau adresa mea de email
anonim: acestea sunt date confidentiale
giurgiu gheorghe: da si acesta discutie va fi afisata
anonim: si sper ca intelegeti
anonim: ...
anonim: pai nu tb sa afisati tot ce discutati cu oamenii nu?
anonim: totusi
anonim: ..
anonim: nu e un jurman
anonim: nu e un jurmal
giurgiu gheorghe: ba da
giurgiu gheorghe: acest lucru eu il fac
anonim: chiar nu vreau sa ma cert cu dumneata
anonim: si sa se ajunga la alte discutii
anonim: doar modificati pe siteul acela
giurgiu gheorghe: daca nu doriti sa va certati nu discuteti pe messenger cu mine
giurgiu gheorghe: exista si alte cai
giurgiu gheorghe: telefonic sau email
anonim: bun
giurgiu gheorghe: un de datele sunt confidentiale
anonim: si aici sunt confidentiale
anonim: in caz ca nu stiti
anonim: aceasta adresa apare pe site
anonim: deci va rog frumos
giurgiu gheorghe: cand vi se spune la inceput ca discutia e publica cred ca este suficient
anonim: modificati pe site
anonim: discutia da
anonim: dar nu si identitate
anonim: dar nu si identitatea
giurgiu gheorghe: modificarile au fost facute
anonim: sau adresa de email
anonim: cred ca este o diferenta
anonim: destul de mare
anonim: va multumesc
anonim: va urez succes
anonim: in vanzarea produsului
giurgiu gheorghe: inca o data nu va obliga nimeni sa discutati pe mes
anonim: o seara cat mai placuta
giurgiu gheorghe: buna ziua

Un comentariu:

Anonim spunea...

[B]NZBsRus.com[/B]
Dismiss Slow Downloads Using NZB Files You Can Quickly Search High Quality Movies, Console Games, MP3s, Applications & Download Them at Electric Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup Search[/B][/URL]

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic