sâmbătă, 20 februarie 2010

sunt bolnav de psoriazis si ma tratez cu ceaiuri deniplant

axel_pur axel appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to axel_pur axel's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)
axel_pur axel: buna ziua
axel_pur axel: ma numesc Alex
axel_pur axel: si sunt bolnav de psoriazis
axel_pur axel: ma tratez cu ceaiuri deniplant
axel_pur axel: de 3 luni
axel_pur axel: in primele 2 luni nu sa observat nimic
axel_pur axel: dar acum nu mai am
axel_pur axel: aproape nici o bubita
axel_pur axel: doar pe coate cateva si
axel_pur axel: una 2 pe corp
axel_pur axel: si la inceput am fost plin
axel_pur axel: spuneti-mi va rog cnd sa iau ceaiul 1 zi da 1 zi nu?
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns
giurgiu gheorghe: mai tarziu dar a raspuns pozitiv
axel_pur axel: cand nu mai am nici o bubita
axel_pur axel: pe corp sau?
axel_pur axel: da asta e foarte bine
giurgiu gheorghe: dand nu se mai cunoaste nici un semn
giurgiu gheorghe: ai mai folosit ungunte
axel_pur axel: da
axel_pur axel: acum 4 ani
axel_pur axel: miau iesit acum 4 sau 5 ani
giurgiu gheorghe: atunci inseamna ca s-a grabit la suprafata cu unguentele
axel_pur axel: si 2 ani am folosit creme ungunente
giurgiu gheorghe: trebuie sa vezi cum merge fara unguente
axel_pur axel: pana cnd am dat de ceaiul dumneavoastra pe internet
axel_pur axel: si lam comandat
axel_pur axel: intr-o luna mam vindecat
axel_pur axel: apoi 2 ani nu am mai avut treava
axel_pur axel: treaba*
axel_pur axel: iar acum in iarna
axel_pur axel: miau aparut iara
axel_pur axel: am fost plin
giurgiu gheorghe: da organismul te ajuta
axel_pur axel: si de at am luat iara ceai si beau si acum
axel_pur axel: acum miau mai ramas pete albe
giurgiu gheorghe: am interebat daca de cand bei ceaiul ai mai dat cu unguente
axel_pur axel: si cateva pe coate
axel_pur axel: atat
axel_pur axel: aaaaaaaa
axel_pur axel: nu nu
axel_pur axel: doar ceai si atat
giurgiu gheorghe: e bine
axel_pur axel: mam scarbit de crece
axel_pur axel: au ajuns deja
giurgiu gheorghe: trebuie sa dispara si petele albe
axel_pur axel: aaaa...
axel_pur axel: acum cele mai multe
axel_pur axel: miau iesit pe fata
axel_pur axel: si acum au disparut
giurgiu gheorghe: cum am spus
axel_pur axel: dar culmea ca nu am ncii pete
giurgiu gheorghe: cand nu se mai cunoaste nimic
axel_pur axel: am pete doar pe brate si picioare
axel_pur axel: pai asta nu inteleg
axel_pur axel: dc pe fata miau disparut complet
axel_pur axel: acolo unde am fost plin
giurgiu gheorghe: da e posibil in anumite locuri sa mearga mai greu
axel_pur axel: iar pe brate si picoare au mai ramas
axel_pur axel: pete
axel_pur axel: si astea raman asa
giurgiu gheorghe: nu
axel_pur axel: adica nu se vede vreo schimbare
giurgiu gheorghe: trebuie sa dispara si ele
axel_pur axel: am inteles
giurgiu gheorghe: daca raman asa inseamna ca nu e rezolvata problema definitiv
axel_pur axel: eu tot asptept soarele
axel_pur axel: sa vina
axel_pur axel: si sa ma bronzez
giurgiu gheorghe: vezi ca soarele grabeste la suprafata si te pacalesti
giurgiu gheorghe: ca si data trecuta
axel_pur axel: am inteles
axel_pur axel: mi-e sar putea
axel_pur axel: aica se poate sa imi fi iesit asa multe pe fata
axel_pur axel: deaorece am cittit pe internet
axel_pur axel: ca daca as avea streptococ un gat sau infectie
axel_pur axel: at poate aparea psoriazis gutat
axel_pur axel: de acela am si eu
giurgiu gheorghe: nu cred
giurgiu gheorghe: pe forum ai scris povestea ta
axel_pur axel: spunetimi va rog stiti cumva cum ies aceste eruptii
axel_pur axel: ??
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
axel_pur axel: nu cred ca am scris eu
axel_pur axel: poate ma confundati
giurgiu gheorghe: atunci daca vrei sa mai primesti ceaiul deniplant inregistraza-te acolo si pune spune povestea ta
axel_pur axel: pai si daca nu doresc sami pun povestea
axel_pur axel: nu mai imi dati ceai???
giurgiu gheorghe: atunci nu mai primesti ceaiul
giurgiu gheorghe: si te tratezi cu unguente
axel_pur axel: pai eu doresc ceaiul
giurgiu gheorghe: vad ca pricepi
giurgiu gheorghe: nu scrii pe forum eu nu-ti mai dau ceai
giurgiu gheorghe: oricum discutia acesta va fi postata pe blog
axel_pur axel: dar nu cred ca procedati cum trebuie
axel_pur axel: dc eu sunt obligat sa imi pun povestea??
giurgiu gheorghe: e parerea ta
axel_pur axel: dumneavoastra va primiti banii eu ceaiul
axel_pur axel: si toata lumea e fericita
axel_pur axel: dar o ami imi pun povestea
axel_pur axel: daca asa doriti
giurgiu gheorghe: cumm eu fac efortul de a-ti trimite ceaiul asa poti face si tu efortul de a scrie pe forum
axel_pur axel: am inteles
axel_pur axel: asa voi face
axel_pur axel: sa stiti ca si eu fac un efort imens
axel_pur axel: pt a trm banii
axel_pur axel: acestia
axel_pur axel: pt ca nu e situatia asa de roz
axel_pur axel is typing...
axel_pur axel: la mine in familie
giurgiu gheorghe: bine, vad ca discutia degeneraza

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic