luni, 8 februarie 2010

am fost diagnosticata dupa biopsie, la Colentina cu psoriazis pustulos palmoplantar,

Acum trei saptamani am fost diagnosticata dupa biopsie, la Colentina cu psoriazis pustulos palmoplantar, mi s-a prescris si un tratament alopat pe baza de neotigason si unguente ca ichtiol, uree si vitamina A, am deja trei saptamani de cand fac tratament, dar ma simt din ce in ce mai rau, am citit pe net toate informatiile despre aceasta boala, nu mai stiu exact cand a inceput totul, cert este ca medicii din Slobozia, Ialomita,m-au tratat de orice numai de psoriazis nu, totul a inceput acum sapte ani cand mi-au aparut pe talpi cateva pustule insotite de dureri destul de mari, dispareau pentru o perioada apoi apareau iar si durerile erau si mai mari in anumite zone ale corpului, in luna august mi-a aparut si pe palme,dermatologul ma trata de ciuperca cu orungal cate cinci luni in loc de trei, medicament foarte toxic,unguente biazol si dermovate, internistul de colon iritabil, chirurgul vrea sa ma opereze de fiere desi nu am calculi, nisip, namol etc,
psihiatrul de colon iritabil si tulburari anxioase,asa ca vreme de sapte ani am inghitit foarte multe medicamente, rezultat zero, nu vreau sa va mai plictisesc doar sa va multumesc ca existati si ca m-am hotarat sa trec pe DENIPLANT.vreau doar confirmarea ca adresa de la care pot procura ceaiul dumneavoastra este cea de pe net.
Va multumesc mult!
Cu multa stima,
L............ F......


Buna ziua
Toate informatiile despre deniplant le gasiti la www.deniplant.ro
Da, adresele sunt valabile
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic