duminică, 21 februarie 2010

sufar de psoriazis deja de cativa ani

just mikuta appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to just mikuta's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

just mikuta: buna ziua domnu giurgiu
just mikuta: locuesc in botosani
just mikuta: si sufar de psoriazis deja de cativa ani
just mikuta: acum starea mi sa agravat
just mikuta: am doar 15 ani
just mikuta: am psoriazis pe tot capul si deja apare pe corp
just mikuta: folosesc unguiene sampon special da nimic nu ma ajuta
just mikuta: unguiente pardon
just mikuta: vreau sa fac comanda de deniplant
just mikuta: decand vreau sa vb dar nu mai dau de dvs
just mikuta: kum fac comanda
just mikuta: am citit pe net tot despre comanda
just mikuta: dar vreau sa tin legatura cu dvs in acest timp pana kand vor ajunge banii
just mikuta: mane cred ka ii voi trimite
just mikuta: nu am mai facut asa comenzi niciodata
just mikuta: cu tot respectul va rog sa imi raspundeti
just mikuta: chiar shi in off line
just mikuta: va multumesc anticipat
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: Am inteles ca stiti deja cum se procedeaza
giurgiu gheorghe: cand ajung banii expediem plantele
giurgiu gheorghe: alte detalii la 0744827881 sau 0212338973

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic