joi, 25 februarie 2010

sufar de psoriazis vulgar de 13 ani si ma intereseaza ceaiul dv deniplant

giurgiu gheorghe: buna ziua
irena nicoleta: buna ziua
irena nicoleta: am id dv de pe site
giurgiu gheorghe: da
irena nicoleta: sufar de psoriazis vulgar de 13 ani
irena nicoleta: si ma intereseaza ceaiul dv deniplant
giurgiu gheorghe: cititi la www.deniplant.ro
irena nicoleta: doresc ceva informatii daca se poate
giurgiu gheorghe: intrebati si va raspund
irena nicoleta: nu stiu ..as dorii sa va intreb care este pretul de achizitie
giurgiu gheorghe: 150 lei pt 30 zile
irena nicoleta: si care este perioada de folosire.in cat timp se vad rezultatele?
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare pacient intre 4-6 luni sau 2-3 ani
irena nicoleta: este mult
giurgiu gheorghe: dupa prima luna daca nu sunteti multumita veniti si primiti banii inapoi
irena nicoleta: nu stiu daca avem rabdare atata timp
giurgiu gheorghe: daca il aveti de 13 ani si vi se pare mult 2 ani
giurgiu gheorghe: puteti urma acelasi tratament ca pana acum si ne vedem peste alti 13 ani
irena nicoleta: pai in 13 ani am facut tot felul. de tratamente care de multe ori a pacalit boala
irena nicoleta: si cand a recidivat a fost mult mai violenta
giurgiu gheorghe: sigur puteti face acelasi lucru si de aici inainte daca vi se pare mult
irena nicoleta: eu am sa incerc sa comand acest ceai si am sa incerc sa fac tratamentul
giurgiu gheorghe: una este sa tratati piele la suprafata si alta este sa tratati cuzele intenre care declanseaza si intretin psoriazisul
irena nicoleta: pana la urma este inportanta sanatatea
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: de aceea si sloganul nostru este sanatatea-i mai presus de orice
irena nicoleta: eu va multumesc pentru informatii si am sa va mai contactez
giurgiu gheorghe: cu placere
irena nicoleta: dar ma gandesc ca va trebuii atunci cand voi incepe tratamentul sa inlatur si stresul
irena nicoleta: care este principala problema
giurgiu gheorghe: eu zic sa cititi pe forum si pe blog ce spun ceilalati pacienti care folosesc acum deniplant
irena nicoleta: ok
irena nicoleta: multe multumiri
irena nicoleta: si am sa va contactez
giurgiu gheorghe: ok
irena nicoleta is typing...
irena nicoleta: ozii buna va doresc
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic