luni, 8 februarie 2010

am fost diagnosticat cu parapsoriazis in placi mici

Va scriu deoarece am fost la doctor si am fost diagnosticat cu parapsoriazis in placi mici. Am citit pe site-uri despre descoperilile dumneavoastra in acest domeniu si sunt interesat de un tratament pentru aceasta boala. Poate fi tratata ? In caz afirmativ ce remedii naturiste imi recomandati.si cum se procedeaza ? Doctorul la care am fost consultat mi-a recomandat pentru inceput medicamente ca Fucicort si Claritine ( antialergic ). Am vazut in prospect ca dau reactii adverse in timp etc. Din aceasta cauza as prefera un tratament naturist.
Va multumesc si astept un raspuns favorabil din partea dumneavoastra.
Cu stima.
N....... G.....

Buna ziua
Puteti incerca ceaiul Deniplant
Pentru a-l obtine va rog cititi aici http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua,

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic