luni, 22 februarie 2010

am comandat ceaiul dumneavoastra Deniplant si am observat ca incep sa se retraga petele de psoriazis

Olariu Cristina Maria: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Olariu Cristina Maria: am comandat ceaiul dumneavoastra Deniplant
Olariu Cristina Maria: si am observat ca incep sa se retraga petele de psoriazis...
Olariu Cristina Maria: mi-au mai ramas niste pete albe pe spate
Olariu Cristina Maria: si pe picioare
Olariu Cristina Maria: dar cruste deasupra nu mai sunt
Olariu Cristina Maria:
giurgiu gheorghe: inseamna ca prganismul a raspuns pozitiv
Olariu Cristina Maria: beau caiul deniplant de vreo 3 saptamani
Olariu Cristina Maria: as vrea sa mai comand o cutie
giurgiu gheorghe: nici o problema
Olariu Cristina Maria: ptr ca vreau sa scap definitiv de pete
giurgiu gheorghe: cand ajung banii pleaca coletul de la noi
Olariu Cristina Maria: daca a raspuns bine organismul la ceaiul Deniplant inca din primele saptamani de tratament si continui sa beau ceaiul, se vor retrage petele cu totul?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: puteti merge la un medic si el va poate spune
Olariu Cristina Maria: Dumneavoastra v-ati facut bine datorita ceaiului Deniplant, nu-i asa?
giurgiu gheorghe: da cu siguranta
Olariu Cristina Maria: nu ati urmat nici un alt tratament?
giurgiu gheorghe: dar au fost si pacienti la care nu a dat rezultate
giurgiu gheorghe: fiecare raspunde in felul sau
giurgiu gheorghe: nu
Olariu Cristina Maria: daca nu da rezultate din primele saptamani ceaiul inseamna ca nu reactioneaza corpul la tratament?
giurgiu gheorghe: da in prima luna maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde pozitiv sau nu
Olariu Cristina Maria:
Olariu Cristina Maria: inseamna ca eu sunt unul din cazurile fericite...
Olariu Cristina Maria: sper ca pana la vara sa nu mai ramana nici o pata
Olariu Cristina Maria: ...
Olariu Cristina Maria: daca continui sa beau ceaiul
giurgiu gheorghe: dumneavoastra stiti cum era inainte si cum e acum
Olariu Cristina Maria: da
giurgiu gheorghe: eventual v-am spus mergeti la medic sa va urmareasca el evolutia si el poate spune daca e ok
Olariu Cristina Maria: mutumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic