sâmbătă, 13 februarie 2010

leziuniile de psoriazis se albesc foarte tare

mircea tamas appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to mircea tamas's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

mircea tamas: bunaziua
mircea tamas: ce faceti?
giurgiu gheorghe: buna ziua
mircea tamas: vream sa va intreb
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: sant multumit de ceai si e ok
giurgiu gheorghe: ma bucur s a aud acest lucru
mircea tamas: dar leziuniile de psoriazis se albesc foarte tare
mircea tamas: asa trebe
mircea tamas: ?
giurgiu gheorghe: este o etapa intermediara
mircea tamas: adica
giurgiu gheorghe: asta arata ca incepe vindecarea
mircea tamas: ca mam candit
mircea tamas: stiti ce albe sant
mircea tamas: se vad asa urat
giurgiu gheorghe: nu mai fac cojite
mircea tamas: mai fac dar putin
giurgiu gheorghe: e bine
giurgiu gheorghe: inseamna ca merge bine
mircea tamas: sa dea dumnezeu
mircea tamas: pe talpa picioruli sau du s aproape toate
mircea tamas: si pe fata
giurgiu gheorghe: atunci e clar ca merge
mircea tamas: pe cap aproape se duc
mircea tamas: dar mam speriat ca se albesc asa tare
giurgiu gheorghe: de cat timp faci
mircea tamas: 1luna
mircea tamas: acum sant in a doua luna
giurgiu gheorghe: a raspusn neasteptat de bine
giurgiu gheorghe: in general in prima luna abia se vad priumele semna
giurgiu gheorghe: dar daca unele s-au dus deja
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul lucreaza bine
mircea tamas: da si alea mari vam zis ca sau albit tare
mircea tamas: si nu stiam de ce
giurgiu gheorghe: poti merge la un medic si sta de vorba cu el
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
mircea tamas: da am inteles
mircea tamas: inseamna ca merge spre bine
giurgiu gheorghe: tu stii
giurgiu gheorghe: cum era inainte si cum e acum
mircea tamas: ca daca nu dadeam cu crema dermovate si nu beam ceaiul ma dureau si oricum nu se faceu asa albe
mircea tamas: inseamna ca e bine
giurgiu gheorghe: ai mai dat cu dermovate
mircea tamas: nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
giurgiu gheorghe: e bine atunci
mircea tamas: si nici nu mai dau
giurgiu gheorghe: inseamna ca ceaiul isi face efectul
mircea tamas: oricum eu sant foarte multumit
mircea tamas: ca am scapat de creme si de toate prostiile
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: e primul pas spre vindecare
mircea tamas: e o minune sa vezi cum se duc de pe tine fara sa dai cu dermovate
giurgiu gheorghe: pai nu ai inteles ca boala trebuie tratata intern nu la suprafata
mircea tamas: asa e
mircea tamas: eu dadeam cu dermovate si treceau 2.3 zile si apareau iara
mircea tamas: mai multe
giurgiu gheorghe: si de la el s-a intins
mircea tamas: asa cu ceaiul nu mai am treaba
mircea tamas: beau uitanduma la tv si e bine
giurgiu gheorghe: asa tratament mai zic si eu
mircea tamas: da
giurgiu gheorghe: sa stai sa bei si sa te vindeci
mircea tamas: da beau ca abia astept sami vad pielea curata si frumoasa
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: poze ai mai facut
mircea tamas: si vreau sa va zic ca leziunile cele mici au disparut de tot
giurgiu gheorghe: inainte le-ai facut poze
mircea tamas: mai stau unpic si o sa fac si o sa le pun pe forum
giurgiu gheorghe: fa si acum sa se vada cum sau alibit
giurgiu gheorghe: sa vada si cielalati cum e procesul de vindecare
mircea tamas: da am facut dupa 5 pliculete de tratament
giurgiu gheorghe: foarte bine
mircea tamas: si o sa fac in aceasi pozitie sa se vada
giurgiu gheorghe: cum e vre-o modificare vizibila sa mai faci
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: cred ca saptamana viitoare o sa pun pozele sau chiar in seara asta
mircea tamas: mai bine azi
giurgiu gheorghe: da sa se vada ca s-au albit
mircea tamas: sa se vada cum sant albe
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: regim alimentar ai tinut
mircea tamas: ca saptamana viitoare poate nu mai sant deloc leziunu pe mine
giurgiu gheorghe: sigur si atunic nu mai ai ce arata
mircea tamas: si nu mai am la ce sa fac poze
giurgiu gheorghe: asa fac multi
giurgiu gheorghe: nu mai au ce arata
mircea tamas: nu am tinut nici un tratament
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: fara restrictii
mircea tamas: am mancat ce am vrut eu
giurgiu gheorghe: omul trebuie sa duca o viata normala
mircea tamas: si oricum eu nu manc gras deloc
giurgiu gheorghe: mananci ce iti place si ce iti face bine
mircea tamas: da
mircea tamas: dar fara grasime
mircea tamas: ca si asa nu e buna
mircea tamas: atunci cand beau ceaiul stau cam 30 min si dupaia mananc
giurgiu gheorghe: procedeaza cum ai vazut ca merge mai bine
mircea tamas: da
giurgiu gheorghe: fiecare observa la el cum e mai bine
mircea tamas: beau ceaiul in trei etape
mircea tamas: 250gdimineata 250g la pranz 250g seara
mircea tamas: si e ok
giurgiu gheorghe: daca ai vazut ca e ok
giurgiu gheorghe: asa
giurgiu gheorghe: procedeaza tot la fel
mircea tamas: pai
mircea tamas: bine ca nul beau tot odata
mircea tamas: 250 g cam in 20 minute
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: asa incet
giurgiu gheorghe: incet si bine
mircea tamas: sant foarte multumit
mircea tamas: sincer
giurgiu gheorghe: cum am spus mai inainte
giurgiu gheorghe: ar trebui sa mergi sa le arati si la medic cum merge
mircea tamas: si nu ma mai mananca deloc leziunile,ca inainte ma mancau de innebuneam cand am inceput sa beau ceaiul
giurgiu gheorghe: pana s-a obisnuit organismul fara unguente
giurgiu gheorghe: nu de la ceai erau mancarimile
giurgiu gheorghe: ci de la faptul ca nu i-ai mai dat cortizon
mircea tamas: da se poate
mircea tamas: inainte de ceai doar dadeam cu dermovate
mircea tamas: si nu ma manca
giurgiu gheorghe: dermovate e ca un drog
giurgiu gheorghe: face bine pe moment dar pe termen lung e un dezastru
mircea tamas: da sa stiti ca o sa ma duc la doctorul la care am fost anul trecut la un control
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: arata-i si lui si vezi ce spune si el
mircea tamas: ca eu am de 16 ani psoriazis
giurgiu gheorghe: el fiind medic poate iti mai da si el un sfat
mircea tamas: dar anul trecut mam dus la el sa vad totusi poate e ceva mai bun ca dermovate.si mam dus bou si am venit vaca
giurgiu gheorghe: poate nu stia de deniplant
mircea tamas: nam ce sa va dau decat dermovate a zis el ca e mai bun
giurgiu gheorghe: acum arata-i tu si poate va stii si el
mircea tamas: o sai spun
mircea tamas: dar sa stiti ca doctorii cred eu ca nu cred in tratamente naturiste
giurgiu gheorghe: nu toti sunt asa
giurgiu gheorghe: sunt si oameni deschisi
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare
giurgiu gheorghe: si el daca nu vede nu crede
giurgiu gheorghe: daca vede la tine poate va crede
giurgiu gheorghe: si va spune si altora
giurgiu gheorghe: sa-i ajute
giurgiu gheorghe: si pe altii
mircea tamas: stiti imi zicea bunicul meu fie iertat
mircea tamas: numai la doctori sa nu ajungi ca aia te omoara mai repede
giurgiu gheorghe: ei, unii te mai fac si bine
mircea tamas: da
giurgiu gheorghe: depinde la cine nimeresti
mircea tamas: numic de zis
mircea tamas: sant care te fac si bine
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: cum am spus , daca omul nu a auzit de deniplant
giurgiu gheorghe: ce sa-i faci
mircea tamas: si eu nu am avut in viata mea treaba cu doctorii
mircea tamas: adica nu am fost internat in spital niciodata
giurgiu gheorghe: foarte bine
mircea tamas: pastile cred ca am ani de cand nu am mai luat
mircea tamas: la inceperea sezonului rece iau niste polen de albine cu propolis 1 luna si nu am treaba cu raceala
giurgiu gheorghe: e foarte bine
giurgiu gheorghe: eu mananc fagure cu totul
mircea tamas: da si eu mai iau
mircea tamas: din piata de la noi
mircea tamas: ca e bun si fagurele
giurgiu gheorghe: sigur
mircea tamas: ok
mircea tamas: atunci o sa fac niste poze si o sa le pun pe forum
giurgiu gheorghe: foarte bine
mircea tamas is typing...
mircea tamas: eu va doresc o zi buna si sanatate
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
mircea tamas

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic