joi, 18 februarie 2010

are niste cosuri pe cap care se umfla si dupa cateva zile iese din ele un fel de puroi alb-galbui si vascos

Buna ziua,
Ma numesc G......D......,sunt din Oradea si am un baiat in varsta de 20 ani
,care are probleme. Mai exact are niste cosuri pe cap care se umfla si
dupa cateva zile iese din ele un fel de puroi alb-galbui si vascos.Am fost
la dermatologi,am folosit tot felul de tratamente,inclusiv cu SOTRET ,pana
cand i-a atacat ficatul.Ne-am oprit si acum nu stim ce sa mai facem. Sa nu
uit ,pe locul unde a fost acel cos umflat si infectat a cazut parul.
Putem sa folosim ceaiul DENIPLANT?
Va rog f. mult sa-mi raspunde-ti la adresa de e-mail :
d..........@yahoo.com
Va multumesc anticipat.
D......G....

Buna ziua
Ceaiul Deniplant este un ceai de plante medicinale si poate fi folosit si de persoane bolnave si de persoane sanatoase.
Baiatul dumneavoastra poate sa incerce acest produs si daca nu este multumit dupa o luna de zile, poate veni la biroul Deniplant si primi banii inapoi.Detalii pe www.deniplant.ro

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am aceasta problema.Am 19 ani,am scapat deocamdata de acesta problema cu o solutie de la farmacie in schimb am ramas cu niste "gauri urate pe cap" zone unde am ramas fara par si sunt interesat daca a functionat tratamentul la fiul dumneavoastra si daca parul s-a regenerat in zonele respective.

Anonim spunea...

mentionez ca ma puteti contacta la adresa de mail poseidon142001@yahoo.com sau la nr 0726568379

BRATU CLAUDIU spunea...

Si eu am aceasta problema ,cu aceste cosuri in cap de aproape un an, am fost la toti dermatologi din Craiova am luat tot feful de antibiotice,va rog daca ati gasit o solutie ajutatima si pe mine. :(

Anonim spunea...

si eu am aceiasi problema cu cosuri in cap ....de 1 an si vreo 2 luni tot asa nu mai pot scapa de ele am fost la tot felu de docori ,mi-au dat antibiotice tot felu de unguiente de nimik ...deja nu mai stiu ce sa fac.....va rog sa imi ziceti ce sar putea face!!multumesc

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic