sâmbătă, 7 noiembrie 2009

vreau sa va intreb unde pot cumpara ceaiul dumneavoastra pentru tatal meu

Buna ziua domnule Giurgiu Gheorghe,ma numesc L.....I.....,sunt nascuta in
Bacau am 25 de ani,dar traiesc cu sotul meu in Italia.Ceaiul dumneavoastra
nici in Italia nu se gaseste.Eu vreau sa va intreb pe dumneavoastra unde
pot cumpara ceaiul dumneavoastra pentru tatal meu,in Bacau am intrebat dar
nimeni nu stie.Adresa unde locuieste tatal meu e: strada
Bucium,nr.7,Bacau,sta la casa.Va rog sa-mi raspundeti la email si asa
tatal meu v-a comanda ceaiul dumneavoastra.Tatal meu are 58 de ani,a zis
ca are parapsoriazis,are si el pete rosii pe picioare,pe
burta,maini...etc.Astept un raspuns de la dumneavoastra.
Va multumim.


Buna ziua

Deocamdata ceaiul deniplant se poate obtine numai de la noi de la birou din Bucuresti sau de la Farmaciile DIANA din Bucuresti

Pentru cei din provincie si din strainatate avem serviciul postal
Cand primim banii expediem plantele
detalii la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte informatii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic