luni, 23 noiembrie 2009

astazi am primit ceaiul deniplant

Bianca Andreescu: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Bianca Andreescu: am primit ceaiul de dimineata
Bianca Andreescu: l-am preparat
Bianca Andreescu: as putea sa il beau
Bianca Andreescu: ca sa nu mai pierd o zi si o noapte
giurgiu gheorghe: in mod normal se lasa de seara pana dimineata
Bianca Andreescu: adica sa nu mai stea peste noapte
Bianca Andreescu: si ce e mai bine
Bianca Andreescu: sa il las pana maine si sa maipierd o zi
Bianca Andreescu: sunt deja 4 zile de intrerupere
giurgiu gheorghe: atunci il beti acum
Bianca Andreescu: o sa fie afectat tratamentul de aceste 4 zile de intrerupere?
Bianca Andreescu:
giurgiu gheorghe: nu stiu eu cum raspunde organismul
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: un medic daca va consulta va poate spune
Bianca Andreescu: da...nu ma jutati ....ma gandeam ca avand mai multa experienta....
Bianca Andreescu: in administrarea lui..
Bianca Andreescu: va multumesc oricum
giurgiu gheorghe: eu am experienta la prepararea lui
giurgiu gheorghe: cu placere
Bianca Andreescu: imi spuneati ca organismul isi face rezerve si ca nu e foarte grav daca se intrerupe pt putin timp si de aia va intrebam
giurgiu gheorghe: la unii asa s-a intamplat
giurgiu gheorghe: unii au rezistat 3-4 zile
giurgiu gheorghe: altii nu
Bianca Andreescu: cum adica nu au rezistat?
giurgiu gheorghe: adica nu s-a intampat nimic rau
Bianca Andreescu: si la ceilalti s-a agravat psiriazisul sau ce anume?
Bianca Andreescu: ma scuzati daca va stresez
Bianca Andreescu: imi pare decat f rau
Bianca Andreescu: ca nu din vina mea l-am intrerupt
Bianca Andreescu: azi am constatat ca era de vineri la posta
Bianca Andreescu: dar la mine nu a ajuns avizul
Bianca Andreescu: daca nu intrebam nu il luam nici azi
giurgiu gheorghe: pai vedeti
Bianca Andreescu:
Bianca Andreescu: pai vad
giurgiu gheorghe: eu ce sa fac
Bianca Andreescu: dar ce vina am eu?
Bianca Andreescu: da
Bianca Andreescu: stiu
Bianca Andreescu: nu e vina dvs
giurgiu gheorghe: sa ma cert cu posta
Bianca Andreescu: dar asta ziceam
Bianca Andreescu: ca nu am cum sa prevad astfel de situatii
Bianca Andreescu: o sa trimit deja banii pt alt ceai
Bianca Andreescu: ca sa nu mai am surprize
giurgiu gheorghe: vedeti ca in decembrie intram in vacanta
giurgiu gheorghe: scrie pe forum
Bianca Andreescu: daca trimit maine banii?
Bianca Andreescu: e ok?
Bianca Andreescu: va prind?
giurgiu gheorghe: da
Bianca Andreescu: ok
Bianca Andreescu: dar ar fi a treia luna
Bianca Andreescu: cat sa il mai iau
Bianca Andreescu: ca nu imi dau inca seama de rezultate?
Bianca Andreescu: cum ma sfatuiti?
Bianca Andreescu: nu e vb de bani
giurgiu gheorghe: eu nu va pot sfatui
Bianca Andreescu: ca sa nu ma intelegeti gresit
giurgiu gheorghe: dumneavoastra hotarati
Bianca Andreescu: pai nu ar trebui la un moment dat sa am niste rezultate?
Bianca Andreescu: adica sa nu il beau degeaba 5-6 luni
giurgiu gheorghe: da
Bianca Andreescu: la asta ma refeream
giurgiu gheorghe: in prima luna , maxim a doua ar trebui sa se vada
Bianca Andreescu: ok
Bianca Andreescu: va multumesc inca odata
giurgiu gheorghe: cu placere
Bianca Andreescu: daca mai e nevoie va mai apelez
giurgiu gheorghe: ok
Last message received on 23.11.2009 at 17:40

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic